نخستین بازی تیم‌ فوتسال ماهان تندیس قم در مسابقات جام حذفی فوتسال باشگاه‌های کشور با برنده مسابقه تیم های مقاومت کرمان و پرسپولیس تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، بازی‌های مرحله دوم از نخستین دوره مسابقات جام حذفی فوتسال قهرمانی باشگاه‌های کشور در حالی برگزار می شود که تیم فوتسال ماهان تندیس قم نخستین بازی خود در جام حذفی امسال را در برابر یکی از رقبای تهرانی یا کرمانی خود برگزار می کند.

این در حالی است که تیم فوتسال ماهان تندیس قم به عنوان یکی از 14 تیم حاضر در بالاترین سطح رقابت های باشگاهی فوتسال کشورمان یعنی لیگ برتر همراه با دیگر تیم های لیگ برتری از این مرحله وارد نخستین دوره رقابت های جام حذفی فوتسال باشگاه های کشور می شود.

این در حالی است که بر اساس قرعه‌کشی انجام شده در یکی از حساس‌ترین دیدارهای مرحله سوم رقابت‌های جام حذفی فوتسال باشگاه‌های کشور قرار است شاگردان محسن حسن زاده در تیم فوتسال ماهان تندیس قم باید با تیمی از لیگ های پائین تر برای صعود به مراحل بالاتر رقابت کنند.

البته زمان‌ و مکان انجام دیدار تیم‌های فوتسال ماهان تندیس قم و حریف آتی آنها در مرحله سوم از نخستین دوره مسابقات جام حذفی فوتسال باشگاه‌های کشور از بین نمایندگان کرمان و تهران هنوز از سوی کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال اعلام نشده است و فوتسال دوستان قمی هنوز نمی دانند که آیا این بازی در قم به انجام می رسد یا ماهان تندیس باید به میهمانی رقبا برود.

این در حالیست که ماهان تندیس قم ابتدا باید منتظر برنده دیدار تیم های فوتسال پرسپولیس تهران و مقاومت کرمان باشد دیداری که البته هنوز زمان برگزاری این بازی نیز مشخص نیست تا بدین ترتیب حریف ماهان تندیس قم برای صعود به مراحل بالاتر جام حذفی مشخص شود.

ماهان تندیس قم در فصل جاری رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور هم اکنون در مکان نهم جای دارد در حالی که این تیم امسال سه سرمربی به نام های رضا کردی، سیدوحید غیاثی و محسن حسن زاده را در راس کادر فنی خود دیده است.

این تیم از دیدارهای قبلی خود در مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور موفق به کسب 20 امتیاز شده است و در صورتی که روند صعودی خود را ادامه بدهد این امکان که بتواند به رده های بالای جدول رده بندی برسد برای این تیم فراهم است./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.