سرمربی تیم فوتسال شهید منصوری گفت: حضور مدیر عامل جدید باعث افزایش انگیزه تیم شد تا با در دست گرفتن بازی و بستن راههای نفوذ مشهدی‌ها، امتیاز ارزشمندی را از آن خودکنیم.

رضا داورزنی سرمربی تیم فوتسال شهید منصوری قرچک در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: روز گذشته مقابل فرش‌آرا برخلاف دیگر رقابت‌ها آغاز ایده‌آلی داشتیم زیرا در رویارویی بادیگر حریفان در دقایق ابتدایی گل دریافت می کردیم اما با تمرینات و آگاه سازی بازیکنان نسبت به این مشکل بازی را در دست گرفتیم تا نیمه نخست با نتیجه 0-2 به پایان برسد.

با توجه به شرایط بازی و میل فرش‌آرا برای جبران نتیجه دفاع محکمی در برابر این تیم بستیم.

علی رغم فشار بازیکنان حریف با به ثمر رساند گل دیگر با اختلاف سه گل از مشهدی‌ها پیشی گرفتیم اما در ادامه توانایی تیم فرش آرا رویکرد مثبت داشت تا بازی با نتیجه 2-3 ادامه پیدا کند.

از جایی که یک گل حاشیه امنیت مناسبی نیست خود را در خطر دیدیم تا پس از تایم گرفته شده دیگر گل را به ثمر برسانیم.

درهمین موقعیت و در سه دقیقه مانده به پایان بازی فرش‌آرا را پنج نفره کرد اما دفاع محکم بازیکنان اجازه قدرت نمایی به آنها نداد
 آخرین فرصت از دست رفته تیم زمانی بود که کیایی توپ را مقابل دروازه خالی فرش ‌آرا در اختیار داشت اما پایان زمان بازی اجازه به ثمر رساندن پنجمین گل را به آنها نداد.

وی افزود: خوشبختانه این روز‌ها حضور یوسف طاهری در مدیریت باشگاه اتفاق  خوبی را برای منصوری  رقم زد زیرا وی تلاش زیادی را به منظور وصول مطالبات بازیکنان به کار گرفته و به همین منظور روحیه و انگیزه تیم بالا رفت خوشبختانه در منصوری همدلی موج می‌زند که کوچکترین انگیزه در برترین شرایط به شکست تیمی همچون فرش آرا که عملکرد مطلوبی دارد،  می‌انجامد.

امیدوارم سیر صعودی تیم ادامه پیدا کند که با توجه به نزدیکی امتیازات بتوانیم به صدر جدول نزدیک شویم در صورتیکه محروم و مصدوم نداشته باشیم بهترین رقابت ها را به نمایش می‌گذاریم زیرا منصوری را کمبود مهره آزار می‌دهد.

انتهای پیام/

برچسب ها: اختلاف ، حریفان ، دقایق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار