فیلم "جاذبه" به کارگردانی "آلفونسو کواران" و بازی "جورج کلونی" و "ساندرا بولاک" در خانه هنرمندان ایران روی پرده می‌رود.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، در ادامه نقد و نمایش فیلم‌های اجتماعی و پلیسی جهان توسط کانون فیلم موسسه ناجی هنر در چهارشنبه‌های آخر هر ماه، چهارشنبه 25 دی ماه فیلم «جاذبه» در خانه هنرمندان ایران به نمایش در می‌آید.
 
«جاذبه» پیشتاز نامزدهای جوایز بفتا 2014 است. این فیلم در 11 بخش شامل بهترین فیلم، بهترین فیلم بریتانیایی، کارگردان، فیلمنامه غیراقتباسی، بازیگر زن (ساندرا بولاک)، موسیقی، فیلمبرداری، تدوین، طراحی لباس، صدا و جلوه‌های ویژه تصویری، نامزد دریافت جوایز شصت و ششمین دوره جوایز سالانه آکادمی هنرهای سینمایی و تلویزیونی بریتانیا (بفتا) 2014 شده است.
 
همچنین «آلفونسو کواران» با این فیلم جایزه بهترین کارگردانی هفتادویکمین دوره گلدن گلوب 2014 را دریافت کرده است.
 
در این فیلم مهندس پزشک برتر ناسا به نام «ریان استون» (ساندرا بولاک) در اولین سفر خود به خارج از کره زمین، به همراه فضانورد با تجربه «مت کوالسکی» (جورج کلونی) به یکی از ماموریت‌های شاتل اعزام می‌شوند. اما درست در زمانی که آنها در حال انجام ماموریت هستند، یک تکه از سفینه فضایی متعلق به روسیه به شاتل آنها برخورد کرده و شاتل آنها را نابود می‌کند.
 
علاقه‌مندان به سینما، اعضای کانون فیلم ناجی هنر و اعضای سینماتک خانه هنرمندان می‌توانند برای تماشای این فیلم چهارشنبه 25 دی ماه ساعت 17 به تالار استاد ناصری خانه هنرمندان ایران مراجعه کنند.

انتهای پیام/اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار