فیلم های كوتاه 100 ثانیه ای «دا»، «این كیه» و «گم گم سحری» در واحد هنرهای ‌تصویری حوزه هنری كرمان تولید شد.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، فیلم 100 ثانیه ای «دا»، برگرفته از كتاب سیده‌ زهرا حسینی با عنوان «دا» است كه مهم‌ترین و تاثیرگذارترین كتاب در زمینه خاطره‌نگاری دفاع‌مقدس قلمداد شده است.

در تولید فیلم 100 ثانیه‌ای «دا» امید میرزائی نویسنده و كارگردان، معین ایرانپور كرمانی صدابردار، توران پناهی‌راد تدوین و جلوه‌های ویژه، امید میرزائی تصویربردار، همراز رحیمی عكاس، عباس حسین‌زاده دستیار كارگردان و عباس سالاری رییس حوزه هنری كرمان به عنوان تهیه‌كننده حضور داشته‌اند. 

بنابر این گزارش فیلم كوتاه «این كیه» به كارگردانی حامد سعادت برای حضور در جشنواره فیلم100درحوزه هنری كرمان به تولید رسید. این فیلم راوی كودكی است كه در مواجه با تصویر زنده خود قرار گرفته و ...

در تولید فیلم «این كیه» حامد سعادت به عنوان كارگردان و تصویربردار، سینا سعادت بازیگر، حمید سعادت صدابردار، سید هادی مهدویان تدوین گر و عباس سالاری به عنوان تهیه كننده همكاری داشته‌اند.

لازم به ذكر است فیلم «گم گم سحری» به كارگردانی حامد سعادت نیز در این مركز به تولید رسیده است كه به آیین های سحرخوانی دربندر عباس می‌پردازد.

فیلم های «دا»، «این كیه» و «گم گم سحری» از حوزه هنری كرمان در نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم100 شركت می‌كنند.

گفتنی است، نهمین جشنواره بین المللی فیلم های 100 ثانیه ای با شعار«سینمای اخلاق»، در چهار بخش اصلی، بین الملل، چشم انداز 1404 و سینمای اخلاق از 7 تا 9 اسفندماه در حوزه هنری و سینما آزادی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ص
برچسب ها: حوزه هنری ، سینما ، فیلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار