مجید سرسنگی گفت: شناسایی استعدادهای تئاتر در کشور و حمایت از آثار نمایشی استان ها از جمله برنامه‌های مهم و پیش روی اجرایی تماشاخانه ایرانشهر به شمار می‌رود.

به گزارش حوزه تجسمی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، مجید سرسنگی، رئیس تماشاخانه ایرانشهر با اشاره به برنامه سالن‌های نمایشی تماشاخانه ایرانشهر در سال آینده، گفت: در راستای توجه ویژه به آثار استانی، در حال طراحی و تنظیم فراخوانی هستیم. هدف از تنظیم این فراخوان جذب گروه‌های فعال تئاتر کشور است تا بتوانند در پایتخت کشور به اجرای آثار نمایشی بپردازند.
 
رئیس تماشاخانه ایرانشهر تاکید کرد: باید سالن‌های نمایشی بیشتری به اجراهای آثار هنرمندان شهرستانی اختصاص یابد و شرایطی مهیا شود تا بحث اجرای عموم آثار در استان‌ها رونق یابد.
 
به دنبال طرح اجرای آثار برگزیده شهرستانی در تماشاخانه ایرانشهر، که با اجرای نمایش «محاق» کاری از رادمهر کشانی، هنرمند استان اصفهان شکل جدی تری به خود گرفته است، جهانبخش سلطانی گفت: این طرح به ارتقاء و رشد تفکر، تکنیک و شناخت هنرمندان تئاتر استان ها کمک می‌کند.
 
وی با تاکید بر اینکه اجرای این طرح باعث می‌شود تا گروه‌ها متوجه ارزشی که مدیران برای آنها قائل هستند شوند، اذعان کرد: این طرح همچنین به گروه‌های شهرستانی این امکان را می‌دهد که از اجراهای برگزیده و توانمند هنرمندان پایتخت دیدن کنند.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.