رئیس کمیته دپارتمان فدراسیون فوتبال گفت: من چیزی درباره خداحافظی مظفری‌زاده نمی‌دانم این داور شفاهی و کتبی به ما نظرش را مبنی بر خداحافظی اعلام نکرده است.

حسین عسگری رئیس کمیته دپارتمان فدراسیون فوتبال در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: به هر حال من نمی‌دانم که موضوع خداحافظی مظفری‌زاده واقعی یا غیرواقعی است اما به طور مسلم فوتبال کشورمان به امثال مظفری‌زاده و فغانی احتیاج دارد.

عسگری در مورد انتخاب فغانی داور ذخیره جام جهانی 2014 برزیل گفت: به هر حال انتخاب فغانی به عنوان داور ذخیره یکی از افتخارهای بزرگ فوتبال کشورمان است انتخاب فغانی به عنوان داور ذخیره از نظر برخی از اهالی فوتبال کوچک است اما آن‌ها حضور فغانی در جام جهانی را کمرنگ جلوه می‌دهند.

رئیس کمیته دپارتمان بیان کرد: از نظر فیفا داور ذخیره جام جهانی یک سمت کمی نیست بلکه همه داوران در جام جهانی از نظر فیفا جزو بهترین داوران هستند.

وی تصریح کرد: به هر حال احتمال این است که خیلی از مسائل و اتفاقات برای داوران اصلی بیفتد وآن وقت فغانی به عنوان داور ذخیره بتواند قضاوت کند.

وی بیان کرد: ترکی قرار بود در جام ملت‌های آسیا قضاوت کند که به دلیل مشکلاتی نتوانست این کار را انجام دهد بر این اساس فغانی داور ذخیره به جای این داور بازی جام ملت‌های آسیا را سوت می‌زند.

عسگری تصریح کرد: شک نکنید که فغانی از دو داور آسیایی که قرار است در جام جهانی 2014 را قضاوت کنند چیزی کم ندارد و حتی در برخی از فاکتورها از آن‌ها هم بهتر است.

وی درباره انتخاب فغانی در جام جهانی مانع قضاوتش در دربی شد گفت: فغانی چندین بار دربی را قضاوت کرده است.به خاطر همین ما تصمیم گرفتیم یک داور دیگر را برای بازی دربی انتخاب کنیم امیدوارم که مظفری‌زاده قضاوت به یاد ماندنی از خود در دربی به جای بگذارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار