سخنگوی شورای شهر ملارد گفت: وصول معوقات و پرداخت بدهی‌های شهرداری این منطقه یکی از جدی‌ترین دغدغه‌های مدیریت شهری ملارد است.

زمانی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن اشاره به دقت نظر شورای شهر ملارد در دریافت معوقات و پرداخت بدهی‌های شهرداری این منطقه تصریح کرد: مجموع طلب شهرداری ملارد از شهروندان بالغ بر 30 میلیارد تومان است که با وصول آن بخش قابل توجهی از تنگناهای مالی مدیریت شهری رفع خواهد شد.  
 
وی در ادامه افزود: مقرر شده طرحی را به شهرداری ملارد ارائه نماییم و در غالب طرح ارائه شده، مدیریت شهری راهکارهای مقتضی را به منظور دریافت معوقات مورد اشاره مطرح نماید.  
 
زمانی در ادامه و در تشریح علل بالا رفتن معوقات در طول سنوات گذشته عنوان کرد: عدم تمایل شهروندان به پرداخت حق شهروندی عمر کوتاه مدیریتی در حوزه شهرداری و ضعف واحد حقوقی شهرداری ملارد از اصلی‌ترین عوامل افزایش این معوقات به شمار می‌رود.  
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: امید آن داریم با همیاری مسئولان زیربط و شهروندان شریف، روند تحقق اهداف مورد نظر، آن طوری که زیبنده مردم شهیدپرور انقلابی شهرستان ملارد است، بیش از پیش تسریع گردد.  
انتهای‌پیام/
برچسب ها: معوقات ، شهرداری ، پرداخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار