رادیو فرهنگ همزمان با برگزاری سی و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر از 28 دی تا 11 بهمن ویژه برنامه «تماشاخانه فجر» را به طور زنده از محل برگزاری جشنواره پخش می‌کند.

به گزارش حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رادیو فرهنگ، برنامه تماشاخانه فجر همزمان با سی و دومین جشنواره تئاتر فجر هر روز از ساعت 17 تا 18:30 از تئاتر شهر پخش می شود و شنوندگان و علاقه مندان تئاتر را در جریان کم و کیف برگزاری جشنواره و نقد و بررسی اجراهای جشنواره قرار می‌دهد.

شنوندگان می توانند از طریق این برنامه ضمن اطلاع از برنامه های جشنواره تئاتر در جریان برنامه اجراهای تئاتر های این جشنواره قرارگیرند . همچنین کارشناسانی چون دکتر مهدی نصیری و محسن حسن زاده که از منتقدان و فعالان حوزه تئاتر هستند نمایش های روی صحنه در این جشنواره تحلیل و بررسی می کنند و با کارگردانان و عوامل تولید این نمایش های گفتگو های ویژه ای خواهند داشت.
 
برنامه تماشاخانه فجر کاری از گروه هنر شبکه رادیویی فرهنگ است که همه روزه از ساعت 17الی 18:30از 28 دی لغایت 11 بهمن روی موج اف ام ردیف 106 و ای ام ردیف 558 پخش می‌شود.

دکتر مهدی نصیری، محسن حسن‌زاده، به عنوان کارشناس؛ بهاره برهانی، کارشناس مجری؛  شیوا حمیدخانی و ریحان بکایی گزارشگر؛ مهدی محمدیان اجرا، عباس غفاری سردبیر و مرتضی صداقت گو تهیه‌کنندگی برنامه تماشاخانه فجر را برعهده دارند.

انتهای پیام/ص
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.