آزمایشگاه ارزیابی ایمنی تجهیزات لیزری در حوزه‌های پزشکی و صنعتی به همت مرکز تحقیقات صنایع انفورماتیک ایران راه‌اندازی می‌شود.

احمدرضا کلیشادی، معاون تجهیزات IT و الکترونیک مرکز تحقیقات صنایع انفورماتیک ایران در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به کاربرد وسیع تجهیزات الکتریکی و "لیزر" در حوزه پزشکی در رشته‌های گوناگون تشخیصی، درمانی، جراحی و زیبایی و همچنین مخاطراتی که ممکن است این تجهیزات ایجاد کند در جهت ارتقاء ضریب ایمنی بیماران مرکز تحقیقات صنایع انفورماتیک ایران در صدد راه‌اندازی آزمایشگاهی برای تست این تجهیزات است. 

وی افزود: تجهیزات نصب شده در این آ‌زمایشگاه از با کیفیت‌ترین تجهیزات روز دنیا می‌باشد که امیدواریم با استفاده از آن‌ها بتوانیم اقدام بسیار مؤثری در کنترل کیفیت و ایمنی تجهیزات وارداتی و تولیدات داخلی با همکاری "سازمان ملی استاندارد" و اداره کل تجهیزات پزشکی و سازمان انرژی اتمی داشته باشیم. 

وی تصریح کرد: مرکز تحقیقات صنایع انفورماتیک همواره منشأ خدمات و دستاوردهای زیادی در حوزه انفورماتیک بوده است و با بهره‌گیری از کادر متخصص و مجرب در صدد توسعه و ارتقاء کیفیت خدمات خود در حوزه‌های مختلف است و مرکز ارزیابی ایمنی "تجهیزات لیزری" در راستای ارائه این خدمات است. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.