مدير عامل بانک سپه با بيان اينکه بايد فرهنگ مشتري مداري بيشتر نهادينه شود ، گفت: برنامه بانک سپه حضور هوشمندانه در عرصه هاي مختلف و جديد اقتصادي است.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اطلاع رساني بانک سپه ، سيد کامل تقوي نژاد گفت : اولويت بانک ارائه محصولات جديد و متنوع است و بايد در تامين مالي پروژه ها و طرح هايي که بانک در آن ها کمتر وارد شده است ، مشارکت کنيم.

مدير عامل بانک سپه تاکيد کرد: بايد بازارهايي مانند نفت و گاز را بازشناسي کنيم و به سراغ طرح  هاي زيربنايي در اين زمينه برويم.

وي با بيان اينکه بايد مراکز جديد پولي را بشناسيم ، گفت: متناسب با اقوام و گروهها و اقليت ها ، بازار جديد تعريف کنيم. 

تقوي نژاد با اشاره به اينکه ابزارهايي مانند خريد دين، مرابحه و صکوک را بايد دوباره بررسي و استفاده کنيم ، تصريح کرد: نمي توانيم با همه مشتريان به يک گونه رفتار کنيم ، بعضي  شرکت ها و اشخاص توجه ويژه نياز دارند و بايد نيازها و سلايق متفاوت مشتريان مدنظر قرار گيرد. 

همچنين سيدعلي جلالي نظري رئيس اداره کل روابط عمومي و بازاريابي بانک سپه شد.

سيد کامل تقوي نژاد همچنين از تلاش هاي محسن ملکي رياست پيشين اين اداره کل تشکر و قدرداني کرده است.  

مديرعامل بانک سپه در مراسم معارفه رييس اداره کل روابط عمومي و بازاريابي اين بانک  اظهار داشت: اهميت و جايگاه روابط عمومي با توجه به ظرفيت هاي بالاي آن براي رسيدن به اهداف مدنظر بانک بسيار مهم و استراتژيک است. 

کاظم چقازردي عضو هيات مديره بانک نيز در اين مراسم با اشاره به اهميت جايگاه روابط عمومي تاکيد کرد: وظيفه روابط عمومي است تا با تصوير سازي صحيح از بانک در افکار عمومي و ايجاد ارتباط مناسب درون سازماني زمينه تحقق اهداف سازمان و پويايي آن را بيش از پيش فراهم آورد. 

عضو هيئت مديره بانک سپه با بيان اينکه اگر جريان اطلاعات مبتني بر ارتباط دوسويه باشد پوياتر و اثرگذارتر خواهد بود ،گفت: روابط عمومي با توجه به ظرفيتها و ابزاري که در اختيار دارد بايد شرايط لازم براي انتقال اينگونه اطلاعات را فراهم کند. 

جلالي رئيس جديد اداره کل روابط عمومي و بازاريابي بانک سپه هم با تشکر از حسن اعتماد مدير عامل و اعضاي هيات مديره گفت: بايد همه تلاش خود را بکار گيريم تا بانک جايگاه واقعي خود را در بازار پولي و اقتصاد کشور بدست آورد.

وي افزود: وظيفه خطيري بر عهده روابط عمومي سازمانها و نهادها گذاشته شده است که اگر درک درستي از اين مسئوليت و ابزارهاي در اختيار اين مجموعه وجود داشته باشد ، سازمانها خواهند توانست ارتباط موثرتر و پوياتر درون و بيرون سازماني برقرار کنند. 

رئيس اداره کل روابط عمومي و بازاريابي بانک سپه گفت : اين اداره کل تلاش خواهد کرد با شناخت و بهره مندي صحيح از ابزارهاي خود تصويري واقعي و درست از نخستين بانک ايراني در ذهن صاحبان اصلي خود يعني مردم شريف ايران ترسيم کند.
انتهای پیام/
برچسب ها: اقتصاد ، بازار ، بانک سپه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار