رئیس کمیسیون تلفیق گفت: لایحه بودجه سال 1393 کل کشور هفته آینده به صحن علنی مجلس خواهد آمد.

"حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم" رئیس کمیسیون تلفیق بودجه 93 در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران از ارائه لایحه بودجه 93 به صحن علنی مجلس تا هفته آینده خبر داد.  
 
وی در پاسخ به این پرسش که لایحه بودجه 93 در چه مرحله‌ای قرار دارد؟ گفت: این لایحه در کمیسیون تلفیق در حال بررسی است و انشاءالله هفته آینده به صحن علنی مجلس خواهد آمد.  
 
رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات که ریاست کمیسیون تلفیق را نیز بر عهده دارد، در پاسخ به برخی موضوعات مبنی بر اینکه قیمت هر بشکه نفت در لایحه بودجه 93 به میزان 93 دلار تعیین شده است، اظهار داشت: چنین مسئله‌ای صحت نداشته و قیمت هر بشکه نفت 100 دلار پیش‌بینی شده است.  
 
این در حالی است که پیش از این غلامرضا کاتب سخنگوی کمیسیون تلفیق گفته بود میزان فروش نفت روزانه یک میلیون و 400 هزار بشکه در نظر گرفته شده که یک میلیون و 300 هزار بشکه نفت با قیمت هر بشکه 100 دلار به فروش خارجی خواهد رسید و 100 هزار بشکه با قیمت 18.5 دلار به فروش پتروشیمی و پالایشگاه‌های داخلی خواهد رسید.  
 
وی همچنین تصریح کرد: قیمت محاسباتی هر دلار در لایحه بودجه 93، 2650 تومان در نظر گرفته شده است.  
 
اضافه می‌شود؛ مدت دو هفته‌ای کمیسیون تلفیق به منظور بررسی لایحه بودجه 93 به پایان رسیده، لذا اعضای این کمیسیون درخواست تمدید مهلت بررسی کرده بودند و گفته می‌شود روز چهارشنبه نیز به منظور برگزاری کمیسیون تلفیق مجلس صحن علنی نخواهد داشت.  
 
انتهای پیام/  

برچسب ها: مصباحی ، تلفیق ، بودجه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار