فرید الدیب وکیل دیکتاتور سابق مصر بازگشت حسنی مبارک یا یکی از فرزندانش و یا وزرایش به عرصه سیاسی مصر را رد کرد و از حمایت وی از نامزدی السیسی در انتخابات ریاست جمهوری مصر خبر داد .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از المصریون ، الدیب گفت: حسنی مبارک از نامزدی عبدالفتاح السیسی، وزیر دفاع مصر در انتخابات ریاست جمهوری این کشور حمایت می‌کند.

الدیب افزود :حسنی مبارک معتقد است السیسی ملت را از تروریسم نجات داد و وی امیدی برای برهه بعدی است. همچنانکه هیچ یک از جریان های سیاسی از حمایت مردم برخوردار نیستند.

الدیب با بیان اینکه برخی طرف ها تلاش می کنند از عبدالفتاح السیسی برای مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری باج بگیرند، خاطرنشان کرد رئیس جمهور آینده در سایه کاسته شدن از اختیاراتش بر اساس قانون اساسی، با چالش های بزرگی مواجه خواهد شد.

وکیل حسنی مبارک، اخوان المسلمین را یک گروه ترسو و ضعیف تر از آنچه که برخی ها تصور می کنند، توصیف کرد و عنوان داشت آنچه در سال 2011 روی داد، «غیر منتظره» و «ممنوعه» بود  که با کمک جنبش حماس نظام مبارک را سرنگون کرد. تکرار این اتفاق غیر ممکن است و نیروهای مسلح اجازه آن را نمی دهند.

انتهای پیام/
برچسب ها: بین الملل ، مصر ، مبارک ، السیسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار