مرد و زن سابقه داری که با درگیری صوری اقدام به سرقت از مغازه ها در شهر اراک می کردند، روز گذشته دستگیر و روانه زندان شدند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، سرهنگ ویسمه ای فرمانده انتظامی اراک در اینباره گفت: دو نفر زن و مرد سابقه دار پس از درگیری در یک مغازه در اراک به یگان انتظامی منتقل شدند.

وی افزود: پس از بررسی سوابق آنها، مشخص شد که این دو نفر دارای سابقه سرقت طلاجات از کودکان می باشند.

فرمانده انتظامی اراک، گفت: در بازرسی صورت گرفته از این دو نفر تعدادی ابزار و آلات سرقت و مقادیری مواد مخدر صنعتی کشف شد.

ویسمه‌ای با اشاره به اعترافات متهمان اضافه کرد: این دو سارق در بازجویی‌های صورت گرفته اذعان داشتند که به عنوان خریدار وارد مغازه ها شده و در فرصتی مناسب اقدام به سرقت اشیاء با ارزش می کردند و در صورتی که صاحب مغازه کوچکترین سوء ظن داشت با درگیری صوری و حضور فرد دیگر به عنوان میانجی از محل متواری می‌شدند.

وی، در پایان با اشاره به ادامه تحقیقات تکمیلی از متهمان دستگیر شده از کلیه شهروندان خواست در صورتی که با این روش از آنها سرقتی صورت گرفته موضوع را برای شناسایی سارقان پلیس 110 گزارش و در صورت رویت هر گونه رفتار و حضور مشکوک اشخاصی در محل کسب و کار خود مراتب را به پلیس گزارش کنند./ز
برچسب ها: درگیری ، سرقت ، مغازه ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.