مسوول انجمن شعر سازمان بسیج هنرمندان خرسان رضوی گفت: شاعران بیسیجی وفادار به آرمانهای معمار کبیر انقلاب که همواره در مسیر ولایت و پیرو منویات مقام معظم رهبری هستند دهه فجر امسال تلاش می کنند با رویکرد جدید و تاثیر گذار تحولات انقلاب را به تصویر بکشند.


علی اکبر یزدانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، با بیان این مطلب افزود: از ابتدای بهمن ماه جاری جلسات کارشناسی شعر و ادبیات ویژه انقلاب اسلامی و بررسی و تحلیل آثار هنری درحوزه شعر و داستان تا 9 بهمن برگزار می شود و از 10 بهمن ماه تا پایان دهه فجر نیز مسابقات شعر و داستان و شب شعر با شرکت پرشور شاعران استانی برپا می شود.

وی با اشاره به خاطری زیبای که خود درسال 57 تجربه کرده بود تصریح کرد: نسل جدید که مورد هجمه سنگین حمله فرهنگی دشمنان به خصوص از سوی شبکه های ماهواره ای قرار گرفته است تنها بوسیله راهکارهای درست، دلسوزانه و جذاب هنرمندان اصیل و وفادار به انقلاب نجات پیدا میکنند.

یزدانی افزود: معضلات کنونی که بیشتر دامنگیر جوانان بی گناه جامعه شده خانواده ها، اجتماع و مسولان فرهنگی را گیج نموده و چنانچه تدابیر درستی توسط مسئولان اتخاذ شود در مدت زمان کوتاهی قابل پیشگیری و درمان است.

وی رمز موفقعیت در جبهه فرهنگی را خود باوری آگاهانه عنوان کرد و گفت: چون دشمنان انقلاب از تکنولوژی ارتباطات و هنر برای تخریب ارزش ها استفاده و جوانان جوامع را به سمت پوچ گرایی و هرزگی سوق می دهند بنابراین وظیفه ماست که با شناسایی درست نیازهای جوانان جامعه خود و پاسخ گویی به موقع به آن پاسخ دشمنان را که بطور کاذب مشغول رفع نیاز جوانان ماست رابدهیم.

مسوول انجمن شعر سازمان بسیج هنرمندان خرسان رضوی در پایان گفت: شاعران بسیجی استان و به ویژه مشهد درسایت های شعر و وبلاگ های شخصی خود ناب ترین اشعار سروده شده و جدید ترین داستانهای الهام گرفته از موضوعات انقلاب و دهه فجر را دربهمن ماه جاری بر روی شبکه های اجتماعی گذاشته واز طریق دریافت نظرات مخاطبان آن ها خود را ارزیابی می کنند.

وی همچنین برگزاری جلسات ادبی باحضور هنرمندان جانباز و خانوادهای شهدای انقلاب را از دیگر برنامه های انجمن شعر بسیج هنرمندان خراسان رضوی بر شمرد.

برچسب ها: شاعر ، بسیجی ، شعر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.