مدیر اداره سلامت شهرداری منطقه 3، از برگزاری ویژه برنامه‌های سلامت و هوای پاک در این منطقه خبر داد.

مسائلی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: ویژه برنامه‌های سلامت و هوای پاک در محلات منطقه 3 همزمان با هفته هوای پاک از 29 دی تا 5 بهمن ماه سال 92 در خانه‌های سلامت، سراهای محلات، مراکز آموزشی، مذهبی، فرهنگی، ورزشی و بوستان‌های این منطقه برگزار می‌شود.

این طرح با مشارکت و همکاری معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 3، اداره سلامت منطقه 3، اداره بازیافت منطقه 3و اداره محیط زیست این منطقه از 29 دی تا 5 بهمن ماه سال‌جاری در دست اجرا است.

در این طرح کارگاه‌های آموزشی پیشگیری از آلودگی هوا، پیشگیری از بیماری‌های ناشی از آلودگی هوا، پیشگیری از بیماری‌های ریوی، آشنایی با نقش گیاهان در کاهش آلودگی هوا و ... در محلات منطقه 3 درحال برگزاری است.

مسائلی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: برپایی همایش پیاده‌روی نمادین کودکان در بوستان‌های منطقه 3، همایش پیاده‌روی خانوادگی در محلات منطقه 3،‌ برگزاری مسابقات فرهنگی‌،ورزشی، مذهبی، آموزشی ازجمله مسابقه نقاشی، از اقدامات اجرایی این طرح است.
وی در پایان افزود: نمایش فیلم‌های هوای پاک، پخش پیام‌های آموزشی هوای پاک از تلویزیون‌های شهری، توزیع پوستر و بنرهای آموزشی هوای پاک، توزیع بروشور، سی‌دی، کتاب‌ها و پکیج‌های آموزشی هوای پاک در محلات و بوستان‌های منطقه 3 از اقدامات دیگر شهرداری این منطقه است.
انتهای‌پيام/

برچسب ها: سلامت ، هوای ، پاک ، آموزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار