نماینده تام الاختیار علی دایی گفت: اینکه گفته‌اند دایی با پروین مشکل دارد صحت ندارد و سرمربی پرسپولیس فقط به موفقیت اين تیم در بازیهای باقی مانده فکر می‌کند.

بهمن دهقان نمایند‌ۀ تام الاختیار علي دايي در خصوص استعفای علی دایی پس از اتفاقات اخیر این باشگاه به خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: به هیچ وجه موضوع استعفا مطرح نبود و هرگونه خبری مبنی بر استعفا علی دایی صحت ندارد.

وی در ادامه افزود: پس از استعفای مدیر عامل و سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس برخی بر این باور بودند که "علی دایی" نیز از تیم جدا میشود اما هیچ صحبتی از استعفا نشده است.

دهقان ادامه داد: درحال حاضر علی دایی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس است و تمامی تمرکزش معطوف به موفقیت تیم فوتبال پرسپولیس است.

نماینده تام الاختیار علی دایی، درخصوص اینکه آیا وی با پروین مشکل دارد يا خير تصریح کرد: در مورد این مسئله نیز باید اعلام کنم که دایی هیچگونه مشکلی باعلی پروین ندارد و در حال حاضر مطرح شدن یک مسئله غیر منطقی به نفع هیچ کس نیست.

دهقان در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم اوضاع پرسپولیس به ثبات نسبی و آرامش برسد تا همه بتوانند به وظایف محوله خود عمل کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: دایی ، مدیر ، دهقان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار