تیم بسکتبال ذوب آهن در حساسترین دیدار هفته تا یک امتیازی مهرام هم رسید اما در نهایت موفق به تحمیل سومین شکست فصل به مهرام نشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ هر چند تیم بسکتبال ذوب آهن امسال با شرایط روزهای اوج خود به سوپرلیگ بازنگشت اما دیدارهای این تیم با رقبای قدیمی همچنان به اندازه قبل توجهات را جلب می کند و هواداران اصفهانی هم انتظار کمی از تیمشان ندارند.

ذوب آهن بعد از یک سال دوری امروز بار دیگر در خانه خود میزبان مهرام بود هر چند نه ذوب آهن و نه مهرام، هیچ کدام تیمهای دو سال قبل نبودند.

مهرام که روز دوشنبه فولاد ماهان را شکست داده و در اصفهان مانده بود در مجموع 40 دقیقه با نتیجه 79 بر 71 برنده شد و در رده دوم جدول ماند. مهرامی ها در سالهای گذشته هم همیشه در رده های اول و در نهایت دوم جدول حضور داشتند و در صورت شکست در این دیدار، بعد از مدتها به جایگاه سوم سقوط می کردند.

حضور کوتاه اوشین در زمین و شعارهای تماشاگران


اوشین ساهاکیان که تا دو سال قبل کاپیتانی ذوب آهن را برعهده داشت برای اولین بار با لباس حریف قدیمی روبروی تماشاگران خودی قرار می گرفت هر چند مصدمیت به این بازیکن اجازه ورود به زمین از دقایق اولیه را نداد.

ساهاکیان در ابتدای کوارتر پایانی برای یک دقیقه وارد زمین شد و با احساس درد به روی نیمکت بازگشت. 

تماشاگران اصفهانی در همین دقایق کوتاه هم استقبال خوبی از ستاره سابق خود نداشتند و شعارهایی در مورد وی دادند. ساهاکیان برای ورود به زمین از آذری مدیرعامل ذوب آهن هم اجازه گرفت.
 
2 خطای اسلاوکو و کار سخت ذوب آهن در شروع

2 خطایی شدن اسلاوکو در دقایق اولیه بازی، کار ذوب آهن که در دفاع به بازیکن بلندقامت خود تکیه می کند را از همان شروع سخت کرد با این وجود کوارتر اول بازی نزدیک پیش رفت و با نتیجه 18 بر 14 به نفع مهرام تمام شد. ذوب آهن در ادامه نیمه اشتباهات دفاعی زیادی داشت و توپهای از دست رفته این تیم فرصتهای خوبی برای مهرام به وجود می آورد. 

مهرامی ها با استفاده از بازیکنان شوتزن خود در پرتابهای راه دور موفق بودند و اختلاف را تا پایان نیمه از 10 امتیاز گذراندند.

اسلم دانک پایانی ارغوان بالای سر نبی پور

نیمه اول با اسلم دانک روزبه ارغوان بالای سر موسی نبی پور تمام شد. نبی پور و ارغوان قبلا در تیم دانشگاه آزاد با یکدیگر هم بازی بودند و بعد از این حرکت مشکل کوچکی هم برای نبی پور پیش آمد که جلوی بازی وی را در ادامه نگرفت.

نیمه اول بازی در نهایت با نتیجه 43 بر 29 به نفع مهرام تمام شد.

نیمه بهتر برای ذوب آهن


سبزپوشان ذوب آهن در کوارتر سوم مسلطتر از نیمه اول کار کردند و با پرتابهای موفق و گرفتن خطا در زیر حلقه اختلاف را کم کردند. ذوبی ها که کوارتر سوم را 24 بر 14 بردند، حتی تا یک امتیازی حریف هم رسیدند اما در شروع کوارتر پایانی اشتباهات دوباره بازیکنان و بازی خوب مهرامی ها باعث شد بار دیگر اختلاف به 10 امتیاز برسد. 

شاگردان کوهیان در نهایت با 8 امتیاز اختلاف، بازی را واگذار کردند.

گفتنی است عملکرد میز منشی در این دیدار و نحوه ثبت امتیازات ایراداتی داشت که با اعتراض هم مواجه شد.

فرید اصلانی بهترین امتیاز آور بازی


سجاد مشایخی با پرتابهای به موقع خود یکی از موثرترین بازیکنان مهرام در برد حساس اصفهان بود. فرید اصلانی بهترین امتیازآور و آرمان زنگنه بهترین ریباندر زمین بودند. 

عدنان دورقی بهترین بازیکن ذوب آهن در این دیدار بود و رضا لطفی و روزبه ارغوان نیز از نظر تاثیرگذاری با این بازیکن برابر بودند.

آمار بهترینهای دو تیم:

مهرام: سجاد مشایخی 17 امتیاز؛ فرید اصلانی 25 امتیاز؛ آرمان زنگنه 15 امتیاز و 16 ریباند؛ موسی نبی پور 16 امتیاز

ذوب آهن: عدنان دورقی 16 امتیاز؛ رضا لطفی 13 امتیاز؛ روزبه ارغوان 15 امتیاز و 6 ریباند

انتهای پیام/

برچسب ها: ذوب ، مهرام ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار