سرپرست تیم گیتی پسند گفت:پس از بازی به سمت فرودگاه حرکت کردیم و به کسی درباره خروج از لیگ فوتسال حرفی نزدیم.

عراقی زاده سرپرست تیم گیتی پسند به خبرنگار باشگاه خبرنگاران در مورد شایعه جدایی تیمش از لیگ برتر  گفت:پس از بازی به سمت فرودگاه حرکت کردیم و به کسی درباره خروج از لیگ فوتسال حرفی نزدیم.فقط مدیر عامل باشگاه در صورت ادامه روند داوری رقابت های گیتی پسند این مورد را در هیئت مدیره باشگاه مطرح خواهد کرد.خبر قطعی که ما از لیگ خارج می شویم در حال حاضر قطعی نبوده است.





وی ادامه داد : بعد از تمامی اتفاقاتی که در طول بازی و پس از آن پیش آمد باعث دلخوری و تاسف  ما شد، ما قصد داشتیم به سرعت تبریز را ترک کنیم ولی در همان فرودگاه داور بازی بعد از تماشای فیلم بازی با ما تماس گرفت و عذرخواهی کرد.

وی ادامه داد: اگر قضاوت بازی مشکلی نداشت پس چرا داور عذرخواهی کرد.ما از اینکه بیشتر داوری ها در لیگ به ضرر ما تمام می شود متاسفیم ولی هیچ حرفی در مورد جدایی از لیگ نزده ایم.



وی اظهار داشت:ما احتمال می دادیم در این بازی ناداوری شود و به حاشیه گرفتار شویم به همین منظور خواستیم که داور باتجربه تری را برای این بازی انتخاب کنند اما کسی اهمیت نداد.

وی گفت : داوری باعث شکست ما در این بازی شد که ابدا قابل جبران هم نیست.بسیار پیش می آید جمعی از افراد فرصت طلب دنبال شیطنت  و حاشیه سازی باشند.من با جدیت اعلام می کنم ما جایی حرفی از جدایی نزدیم و لیگ را ادامه می دهیم.


برچسب ها: لیگ ، برتر ، فوتسال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار