امام جمعه موقت کرمان گفت: سازمان ملل از وظیفه اصلی خود دور شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان، حجت الاسلام محمد صباحی در خطبه های نماز وحدت بخش جمعه کرمان تصریح کرد: سازمان ملل متحد به جای اینکه نگهبان وظیفه اصلی خود یعنی حمایت از ملت ها باشد، سازمان "دول متحد" وسازمان

"ایالات متحده آمریکاست".

خطیب موقت نمازجمعه کرمان، با اشاره به نشست ژنو ۲ افزود: سازمان ملل متحد از ایران برای شرکت در این جلسه دعوت می کند و سپس کمتر از 24 ساعت دعوت خود را پس می گیرد و این بیانگر این است که سازمان ملل از وظیفه اصلی خود دور شده است.

وی گفت: دولت هایی در این اجلاس حضور دارند که ظاهرا به دنبال آزادی در سوریه هستند اما این دولت ها در حالی که مردم خودشان گرفتار دیکتاتوری ونبود آزادی در کشورهای خود هستند در این جلسه به دنبال آزادی در سوریه آمدند.

حجت الاسلام صباحی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه با اشاره به وقایع دوران شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی، بهمنِ 57 را بزرگترین حادثه تاریخی ایران و جهان اسلام به رهبری حضرت امام خمینی(ره) خواند و بر ضرورت تبیین ابعاد مختلف انقلاب اسلامی و انتقال آن به نسل جوان تاکید کرد.

وی با تجلیل از شخصیت امام راحل(ره) به عنوان بزرگ احیاگر اسلام ناب محمدی، بر لزوم شناساندن و معرفی هر چه بیشتر ابعاد مختلف شخصیت بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تاکید و تصریح کرد: حضرت امام خمینی(ره) یکی از شخصیت های بی نظیر یا کم نظیر در تاریخ اسلام هستند.

امام جمعه موقت کرمان همچنین جایگاه ویژه ادای امانتداری در دین مبین اسلام را تبیین کرد./ز


برچسب ها: وظیفه ، ملل ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.