به گزارش
خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران، شرکت آمازون در ارائه طراحی برای مشتریان خود در نظر دارد که قبل از اینکه مشتری تصمیم به خرید بگیرد طرح خریدی برای او تنظیم نماید.
گفتنی است، شرکت آمازون در نظر دارد که طرحی جامع برای خرید مشتری فراهم کند و تنها به یک کلیک کاربر نیاز دارد.
بررسیها نشان میدهند، استفاده از این روش میتواند سبب کاهش چشمگیر زمان ارسال و تحویل محمولهها شود.
با استفاده از یک الگوریتم ویژه آمازون میتواند پیش بینی کند که کاربر چه نیاز دارد و زمانی که کاربر در حال انتخاب است محموله پستی او در مسیر ارسال است.
با استفاده از این روش زمان تحویل میتواند به تنها ۳۰ دقیقه کاهش یابد.
شرکت آمازون در تلاش برای استفاده از رباتهای پستچی خود و حمل محمولهها با استفاده ا این روبات میباشد.
طرح آزمایشی این نوع ارسال محصول در حال حاضر در کشور انگلستان در حال آزمایش است.
انتهای پیام/