معاون اداره كل بندر و دريانوردي خرمشهر از راه اندازي سيستم رهگيري كالاي كانتينري در بندر خرمشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران ، ابوطالب گرايلوگفت : اين نرم افزار در وب سايت http:\\web.fdgja.net قابل بهره برداري است كه با هدف افزايش سرعت، دقت در تبادل اطلاعات و رضايت مندي خطوط كشتيراني و صاحبان كالا طراحي و راه اندازي شده است.

وي افزود : انجام الكترونيكي عمليات هاي ورود و خروج كانتينر و اطلاع از آخرين وضعيت كشتي هاي كانتينري ورودي و خروجي، امكان ثبت فايل EDI تخليه و بارگيري در وب سايت، امكان دريافت فايل BAPLIE بارگيري، گزارش گيري از تعداد كانتينرهاي موجود پر و خالي در محوطه، گزارش گيري از تعداد كانتينرهاي تخليه و بارگيري بر روي شناورها و گزارش گيري از كانتينرهاي خالي و پر وارد و خارج شده به بندر از مزاياي راه اندازي اين وب سايت است.

گرايلو ادامه داد : همچنين اين سيستم قادر به گزارش گيري از كانتينرهاي استريپي و امكان رديابي كانتينر به تفكيك خط كشتيراني نيز مي باشد.

معاون دريايي و بندري اداره كل بندر و دريانوردي خرمشهر خاطرنشان كرد : خطوط منظّم فيدري بين كشور امارات متحده عربي و خرمشهر امكان ارسال محموله هاي كانتينري را از كليه نقاط دنيا به بندر خرمشهر فراهم نموده است كه شركت فن آوران دريا گستر جنوب اروند بعنوان بهره بردار ترمينال كانتينر بندر خرمشهر فعال بوده و در سال 2004 به دليل رشد فوق العاده عمليات بندري موفق به دريافت جايزه دريايي از سوي Sea Trade Academy شد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار