عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون تلفیق بودجه در مجلس 93 از بررسی تبصره هدفمندی یارانه‌ها در جلسه فردای این کمیسیون خبر داد.

"ایرج ندیمی" نماینده مردم  لاهیجان و سیاهکل و عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون تلفیق بودجه 93 در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، درباره زمان بررسی تبصره هدفمندی یارانه‌ها در این کمیسیون اظهار داشت: پس از تقدیم تبصره هدفمندی یارانه‌ها از سوی دولت به مجلس شورای اسلامی، این تبصره جهت دریافت پیشنهادات کمیسیون‌های تخصصی به این کمیسیون‌ها ارجاع شده است.

وی ادامه داد: کمیسیون‌های تخصصی فرصت دارند تا پایان امروز یشنهاداتشان را درمورد تبصره هدفمندی یارانه‌ها به کمیسیون تلفیق بودجه 93 ارائه دهند، بنابراین روند بررسی تبصره هدفمندی، فردا در این کمیسیون آغاز خواهد شد.

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون تلفیق بودجه 93 تصریح کرد: بررسی لایحه بودجه سال 93 و همچنین تبصره هدفمندی یارانه‌ها دوشنبه هفته جاری در کمیسیون تلفیق پایان می‌یابد و پس از آن نیز بررسی نهایی بودجه در صحن علنی مجلس از روز سه‌شنبه آغاز خواهد شد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علوی
۰۰:۴۵ ۰۶ بهمن ۱۳۹۲
سلام
چندوقتی است که تبصره هدفمندی یارانه‌ها در کمیسیون تلفیق و سبد کالا از طرف دیگرمطرح می باشد ،باید عرض کنم که بالا بردن قیمت حامل های انرژی،قطع کردن یارانه نقدی بایستی بصورت باشدکه فقیر فقیرترنشود.آیابا تورم موجودوپایین بودن دستمزدهااین سناریو عملی است؟
آخرین اخبار