پیش فروش بلیت‌های نمایش "تردید نکن هوراشیو"، نوشته سعید هاشمی پور و کارگردانی عباس اقسامی، در سایت تئاتر نت و تیوال آغاز شد.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل تماشاخانه ایرانشهر، نمایش "تردید نکن هوراشیو"، که از 14 بهمن ماه هر شب ساعت 19:30 در تماشاخانه انتظامی خانه هنرمندان ایران اجرا می شود، پیش فروش سه روز نخست خود را با تخفیف 25درصدی آغاز کرده است.

علاقه‌مندانی که اقدام به پیش خرید بلیت در روزهای 14، 15 و 16 بهمن از سایت های تیوال www.tiwall.com   و تئاترنت www.theaternet.com/ticket   کنند،  می توانند از تخفیف ویژه 25 درصدی بلیت بهره ببرند.

این نمایش، که در بخش ایران سی و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به اجرا درآمده بود، با طراحی صحنه مینی مال و انتزاعی به شکل سه سویه روی صحنه رفت.

در این نمایش مهران نائل، علی تقی زاده، مهدی حاجیان و بهناز نادری به ایفای نقش می‌پردازد.

 همچنین فرهاد خوشه بر دستیار کارگردان، بهناز نیکخواه منشی صحنه، سعید بیات مدیر صحنه، رضا مهدی زاده طراح صحنه، لیلا ابراهیمی و سپیده ابراهیمی مهر عکاس، امیر پاسنگی مدیر روابط عمومی و سمیه جودی مدیر تبلیغات، از جمله عوامل اجرایی این نمایش‌اند.

گفتنی است، این اثر نمایشی نامزد دو جایزه بازیگری در سی و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر و دعوت شده از طرف جشنواره "لیسبون" پرتغال است.

علاقه‌مندان به تماشای این نمایش می توانند برای خرید بلیت به سایت‌های www.theaternet.com/ticket   و  www.tiwall.com  مراجعه کنند و یا برای رزرو تلفنی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 09367917169 و 09352626100 تماس بگیرند.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار