رئیس دانشکده برق دانشگاه علم و صنعت با اشاره به فعالیت کمیته‌ جدید و مجعولی به نام " كميته پيگيري مسائل دانشگاه علم وصنعت ايران" گفت: نمی‌دانیم این کمیته قانونی هست یا نه؟ و آیا از طرف وزیر علوم منصوب شده است یا خیر؟ در هر صورت این کمیته با هویتی مجعول و مجهول فعالیت می‌کند که اقداماتش برای ما محرز نیست.

"احمد چلداوی" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به فعالیت کمیته‌ جدید و مجعول به نام " كميته پيگيري مسائل دانشگاه علم وصنعت ايران" گفت: این کمیته برای 400 تن از اساتید این دانشگاه نامه‌هایی را ارسال کرده است.

وی با بیان اینکه در حقیقت ما اساتید مخاطب این کمیته هستیم، تصریح کرد: "كميته پيگيري مسائل دانشگاه علم وصنعت ايران" در نامه‌های ارسالی بیان دارد که درخواست‌هایی را از رئیس دانشگاه مطالبه کردیم و باید انجام شود.

رئیس دانشکده برق دانشگاه علم و صنعت با بیان اینکه حفظ آبروی اشخاص برای‌ ما مهم است، اظهار داشت: افرادی که خود را در این کمیته مسئول می‌دانند از همکاران ما هستند، اما کار خطایی را انجام می‌دهند.

چلداوی افزود: اشخاصی که در این کمیته فعالیت می‌کنند نمی‌خواستند که هویت‌شان فاش شود، اما به دلیل رد و بدل کردن این نامه‌ها در ایمیل‌های‌شان، هویت آن‌ها مشخص شد.

وی خاطرنشان کرد: نمی‌دانیم "كميته پيگيري مسائل دانشگاه علم وصنعت ايران" قانونی هست یا نه؟ و آیا از طرف وزیر علوم منصوب شده است یا خیر؟ در هر صورت این کمیته با هویتی مجعول و مجهول فعالیت می‌کند که اقداماتش برای ما محرز نیست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار