بخشدار رودهن گفت: طرح هادی یکی از مشکلات مناطق روستایی این بخش است.

رضا طاهرخانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: با تأسف طرح های هادی روستایی ترسیم شده در رودهن اغلب فریز شده هستند و چشم انداز 10 ساله معمول و مرسوم در این طرح ها دیده نشده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر یکی از مطالبات مناطق روستایی بخش رودهن از مجموعه معاونت عمرانی استانداری تهران و اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بازنگری در این طرح ها است.

طاهرخانی افزود: نادیده گرفتن حریم برای طرح های هادی روستایی از دیگر مسائلی بود که وی بدان اشاره کرد و افزود: از دیگر مشکلات روستاییان نه تنها رودهنی بلکه بیشتر نقاط شهرستان دماوند با طرح یاد شده نادیده گرفتن حریم برای این مناطق است، امیدوارم در ادامه تصویب چنین طرح هایی محیطی به عنوان حریم نیز در نظر گرفته شود.

بخشدار رودهن اضافه کرد: همچنین برخی دوگانگی ها در خصوص استعلام برخی نهادها پیرامون اراضی روستای "وسکاره" از بخش رودهن که در سال 63 بنا به دلایلی به انتقال واحدهای مسکونی از پایین دست به بالادست منجر شد نیز مسائلی را در پی داشت که امیدوارم با مساعدت مسئولان امر رفع شود.

وی ورودی منطقه مهرآباد که بافت قدیم و همچنین سایت مسکن مهر این خطه منتهی می شود را مسیری خطرناک دانست و گفت: در جریان اجرای طرح کنارگذر جنوبی بومهن ورودی منطقه مهرآباد دیده نشده است.

طاهرخانی تصریح کرد: با توجه به اعتراضات متعدد در این خصوص، طرحی در آن بخش از مهرآباد لحاظ شد که این تمهید نیز شکلی استاندارد نداشت و با توجه به واگذاری چهار هزار واحد مسکن مهر مهرآباد باید از همین امروز فکری برای آن مکان کرد.

بخشدار رودهن با اشاره مجدد به طرح های مسکن مهر مهرآباد خاطرنشان کرد: خوشبختانه مشکل خاصی در خصوص خدمات رسانی در سرفصل های زیرساختی نظیر آب، گاز، برق و تلفن به واحدهای مسکن مهر مهرآباد وجود ندارد.

وی ادامه داد: در حال حاضر صرفاً واحدهای مسکونی سایت مسکن مهرآباد احداث شده و هنوز خبری از اجرای طرح های مدرسه سازی، مراکز درمانی و ساختمان کلانتری نیست.

طاهرخانی اضافه کرد: علاوه بر مشکلات یاد شده عمده معضل امروز سایت مسکن مهر مهرآباد فقدان سامانه های تصفیه خانه فاضلاب است که این مورد با ایجاد سپتینگ راه اندازی می شود.


برچسب ها: طرح هادی ، روستا ، رودهن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.