مهم ترین عناوین خبری گروه "اقتصادی" که در روز شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: دوره سختی را پشت‌سر گذاشته‌ایم/ از مردم عذر می‌خواهیم ، "میزبان نشست داوس" تحریم‌ها علیه ایران را لغو می‌کند ، سناریوهای مختلف برای اجرای "فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها"/ درخواست مهلت ۳ ماهه دولت از مجلس و... است



مهمترین عناوین خبری گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

دوره سختی را پشت‌سر گذاشته‌ایم/ از مردم عذر می‌خواهیم

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/11/5/1957589_989.jpg

 قائم مقام ارشد گروه صنعتی ایران خودرو با بیان اینکه دوره سختی را پشت سرگذاشته ایم و در حال طی کردن هستیم، گفت: اولویت گروه صنعتی ایران خودرو همواره استفاده از توان صنعتگران داخلی بوده و هست اما در صورتی که کیفیت مورد نظر ایران خودرو تامین نشود، از این خط قرمز عبور خواهیم کرد.

"تالارشيشه اي" از فاز استراحت خارج شد
همزمان با انتشار اوراق اختيار فروش تبعي براي کاهش ريسک در بازار سرمايه ،بورس با رشد 670 واحدي و چراغ سبز به کار خود پايان داد.

اقتصاد خانواده از پيشرفت تكنولوژي جا ماند

تكنولوژي به سرعت در حال پيشرفت و تغيير است اما اقتصاد خانواده به عنوان جزيي از اقتصاد كلان كشور به دليل نبود زيرساختهاي مناسب و فرهنگ سازي نتوانست خود را با آن همگام سازد.

افزایش قیمت مسکن مهر نداشته‌ایم ما به التفاوت قیمت مسکن مهر 45 هزار تومان است مهر‌آبادی گفت: افزایش قیمت مسکن مهر وجود نداشته و تنها ما به التفاوت سال‌های گذشته بوده که به 45 هزار تومان می‌رسد.

"میزبان نشست داوس" تحریم‌ها علیه ایران را لغو می‌کند

یک روزنامه سوئیسی ساعتی بعد از دیدار روسای جمهوری ایران و سوئیس در حاشیه اجلاس داووس، از لغو تحریم های اقتصادی این کشور علیه ایران خبر داد.

آمار "تلفات معدن" رو به کاهش است/ تشکیل کارگروه مشترک با "وزارت کار" برای افزایش ایمنی معادن
 معاون وزیر صنعت، معدن وت جارت با یبان اینکه در سال 90 تنها یک فوتی در حوزه معدن داشتیم، گفت: تمام تلاش مابرای کاهش تلفات این حوزه است از این رو کار گروه مشترکی را با وزارت کار تشکیل داده‌ایم تا به ایمنی معادن توجه ویژه‌ای کنیم.

سناریوهای مختلف برای اجرای "فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها"/ درخواست مهلت ۳ ماهه دولت از مجلس

 معاون اقتصادی وزارت اقتصاد با تشریح سناریوهای مختلف برای اجرای "فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها" از همکاری بانک مرکزی و معاونت راهبردی برای تهیه بسته سیاستی مناسب به منظور خروج از رکود و تزریق منابع مالی به بخش تولید خبر داد.

ارزانی "بنزین" مانع افزایش رفاه اجتماعی مردم می شود/"شوک قیمتی" جواب نمی‌دهد شوک‌های قیمتی فقط در مقاطعی که لازم وضرورت در اقتصاد کشور باشد از سوی مسئولان اجرا می شود اما نباید این سیاست را ما هر ساله انجام دهیم و تا زمانی که نتوانیم موتور خودرو را تعمیر و آن را برای چرخه فعالیت خود بکار گیریم نمی‌توانیم تصمیمات دیگر را اجرایی کنیم.

صدور بیمه‌ نامه شخص ثالث توسط شرکت بیمه توسعه تا اطلاع ثانوی ممنوع است
بر اساس بررسی‌های بیمه مرکزی سه شرکت بیمه معلم، بیمه دی و بیمه توسعه جزء شرکتهای گروه چهار بیمه مرکزی از نظر حاشیه توانگری قرار دارند.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار