دهمین روز از جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به پایان اجرای نمایش "سقراط" آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگارحوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران در دهمین روز از سی و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در تالار وحدت شاهد آخرین اجرای نمایش "سقراط" به کارگردانی حمید رضا نعیمی در ساعت18 خواهیم بود؛ همچنین نمایش "طلسم صبحگل" به کارگردانی قطب الدین صادقی در تالار اصلی، نمایش "شطرنج با ماشین قیامت" به کاگردانی شاهین صیادی در چهارسو، " نمایش ماضی استمراری " به کارگردانی ندا هنگامی در قشقایی، نمایش "بذار یه امشب بگذره" به کارگردانی فتحی و برجی در سایه و نمایش " بی بری" به کارگردانی علیرضا داوران در کارگاه نمایش مجموعه‌ی تئاتر شهر اجرا می‌شوند.   
 
در تماشاخانه سنگلج، تالار هنر، خانه نمایش، تالار حافظ و تالار فردوسی به ترتیب نمایش‌های هملتک، " عالیه" ، "گلوله‌های بی صدا"، "مکبث" و "اپرای عروسکی لیلی و مجنون" اجرا خواهد شد.  

همچنین نمایش " باغبان مرگ " به کارگردانی آروند دشت آرای در تماشاخانه ایرانشهر و نمایش "ملپانی" در تماشاخانه‌ی آوا اجرا می‌شود.  

در بخش خیابانی 8 نمایش اجرا می‌شود.   
 
در محوطه‌ی تئاتر شهر نمایش "کوچی دیگر" و نمایش یک داستان کاملا واقعی " نمایش سال دیگه نگی کاش پارسال بود"، " سیاره‌ها"، آپ و نمایش " بنگ بهینگ" اجرا خواهد شد.  

همچنین نمایش " پرده خوانی شیرین و فرهاد در باغ هنر و نمایش  گرگ " در ندامتگاه اوین اجرا خواهد شد.  

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.