استقلال یک - ذوب‌آهن یک

تقوی: بازی خوبی بود/ برای تماشاگران استقلال متأسفم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: در تمامی دقایق بازی توپ و میدان در اختیار ما بود ولی متأسفانه نتیجه را مساوی کردیم و برای تماشاگران استقلال به خاطر بی‌احترامی به بازیکن تیمم متاسف شدم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، مجتبی تقوی پس از بازی تیمش مقابل استقلال تهران در نشست خبری اظهارداشت: بازی خوبی بود و توپ و زمین اکثرا در اختیار ما بود.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در ادامه افزود: از بازیکنان تیمم به خاطر عملکردشان رضایت دارم و تنها از نتیجه راضی نیستم زیرا برد در این بازی حق ما بود.

تقوی در خصوص فحاشی‌های هواداران استقلال نسبت به سپهرحیدری گفت: در واقع برای این تماشاگران متاسفم زیرا این رفتار از اخلاق به دور است این رفتارها شایسته چنین تماشاگرانی نیست زیرا از آنها انتظار بیشتری خواهد رفت.

وی ادامه داد: سپهر حیدری یکی از بازیکنان با اخلاق کشورمان است و من به هیچ وجه چنین حرکت زشتی از تماشاگران استقلال را نمی‌پسندم.

وی در پایان تصریح کرد: از مسئولان می‌خواهم که به اتفاقات تماشاگران استقلال مبنی بر بی‌احترامی به بازیکن ما رسیدگی کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
متین
۱۸:۰۶ ۰۶ بهمن ۱۳۹۲
اونوقت کسی هم هست به رفتار بازی کن شما رسیدگی کنه؟
ما هم نمیتونیم حرکت بازیکن شما را بپسندیم.
عامل تحریک بازیکن شما بود. هر چند که تماشاگران هم نباید همچین رفتاری در قبال رفتار حیدری انجام می دادند.
بذاریا
Iran (Islamic Republic of)
متین
۱۸:۰۴ ۰۶ بهمن ۱۳۹۲
با احترام به شما اما باید اول برای ادب بازیکن خودت متاسف باشی. ما هم برای هوادارامون. اما شما به بازیکنت برس و بهش یاد بده هر حرکتی را انجام نده. و باعث تحریک هوادارمون نشه.
لطفاً نظرمو بذارید
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۲ ۰۶ بهمن ۱۳۹۲
آقای عزیز درسته فحش دادن کار بسیار زشتیه. منم این را رد نمی کنم. اما در مقابل بهتره یه کم به بازیکنت یاد بدی بلد باشه چطور خودش را و قضایای این چنینی را مدیریت کنه. چرا که ایشان میگویند کاری نکرده که مستحق بد شنیدن باشه. بد شنیدن که از اول هم گفتم کار زشتیه. اما در مورد ادعای این آقا (سپهر حیدری) ، شما که میگید آرم باشگاه را که روی پیراهن قرمزتان بوده و بوسیدید و چون واکنش تماشاگران را دیدید تصمیم گرفتید که پیراهن پرسپولیس را هم ببوسید ، بله اینجا بود اشتباه شما. شما پرسپولیس را دوست دارید خب کسی جلوتونو نمیگیره. دوست داشته باشید. اما شما هم خودتون تو تحریک این تماشاگران نقش داشتید و خودتون این قضیه را شروع کردید و حالا هم میخواهید خودتونو مظلومانه کنار بکشید. درحالی که شما اگه بلد بودی باید اینو یاد میگرفتی که الان بازیکن ذوب آهنی نه پرسپولیس . اگر چه به ما ارتباطی نداره و از نظر اخلاقی مشکل شماست. ولی بهتره در مورد تحریکی به تماشاگران وارد کردید پاش وایسید و بگید آره انجام دادم. هر چند تماشاگران ما هم بیخود واکنش دادن. اصلاً حرکت این آقا به ما چه ارتباطی داره؟ هر کسی شخصیت خودشو یه جوری نشون میده. بهتره از این به بعد هوادارای ما صبوری به خرج بدهند و مثل هوادارای رقیب بی جنبه نباشند. هر چند در مقایسه با رقیب جنبه شون بالاست.
آخرین اخبار