نوروزی: از پای حیدری ام‌.‌آر.‌آی می‌گیریم

امین نوروزی در خصوص وضعیت مصدومیت خسرو حیدری گفت:‌این بازیکن از ناحیه همسترینگ دچار آسیب‌دیدگی شده و فردا از پای او ام.آر.‌آی می‌گیریم تا بعد درخصوص میزان مصدومیتش صحبت کنیم.

به‌گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران وبه نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، امین نوروزی در خصوص وضعیت مصدومیت خسرو حیدری گفت:‌ این بازیکن از ناحیه همسترینگ دچار آسیب‌دیدگی شده و فردا از پای او ام.آر.‌آی می‌گیریم تا بعد درخصوص میزان مصدومیتش صحبت کنیم.

معاون پزشکی – ورزشی باشگاه استقلال در ادامه اظهار داشت: این مصدومیت‌ها نتیجه برنامه‌ریزی سازمان لیگ است،فشار بازی‌ها باعث شده تا تعداد مصدومان ما مدام بالا برود.
حرف من با کروش این است که به جای اینکه بیاید و مقابل باشگا‌ه‌ها بایستد برابر سازمان لیگ بایستد که اینقدر بازی‌ها را پرفشار برگزار نکنند. همین فشار بازی‌ها جدا از اینکه به تیم‌ها ضربه می‌زند، برای تیم‌ملی هم مشکل ایجاد می‌کند.
 
نوروزی در ادامه تصريح کرد: کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال کجاست؟ چرا فقط تست  دوپینگ از بازیکنان گرفته می‌شود؟ شرایط طوری شده که همه بازیکنان ما به سختی بازی می‌کنند. الان کلینیک بنده پر است از بازیکنان مصدوم لیگ ایران،چرا هر تیم باید چند بازیکن مصدوم داشته باشد؟ همین فشار بازی‌های لیگ کار را برای بازیکنان سخت کرده تا هر هفته چند بازیکن مصدوم به جمع آسیب‌دیدگان اضافه شود. حرف من این است آقای کروش اینجا پرتغال نیست، ما امکانات حرفه‌ای هم نداریم که در برابر این فشار بازی‌ها بخواهیم مقاومت کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هر چقدر زحمت می‌کشیم، هرچقدر کمک می‌کنیم تا مصدومیت بازیکن رفع شود دوباره این فشردگی بازی‌ها کارمان را خراب می‌کند. درد‌دل خیلی زیاد دارم، خیلی حرف دارم، اما خیلی از صحبت‌ها را نمی‌توان گرفت.

انتهاي پيام/
برچسب ها: لیگ ، نوروزی ، همسترینگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار