"رهنما" گفت:‌ بازی "رضا عطاران"، فیلم‌نامه نویسی و کارگردانی "طبقه حساس" به‌طور قطع در جشنواره فیلم فجر موفق خواهند شد.

بهاره رهنما بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به فیلم‌نامه بسیار قوی فیلم سینمایی "طبقه حساس" و سابقه‌ی کمال تبریزی در ساخت فیلم‌های ماندگار به طور قطع این فیلم نیز در این دوره از جشنواره فیلم فجر مورد توجه قرار خواهد گرفت.

وی افزود: تجربه همکاری‌ام با کمال تبریزی و تفاوت این نقش با شخصیت اصلی خودم باعث شد، هنگام دعوت شدن برای کار در این پروژه به سرعت آن را پذیرفتم.

"رهنما" عنوان کرد: در این فیلم نقش یک زن خشک با یه روحیه‌ی اشراف‌گری را بازی می‌کنم در حالی که شخصیت اصلی من چنین نیست. 

این بازیگر ادامه داد: با توجه به نوع نگاه فیلم‌نامه به رابطه‌ی زناشویی و زندگی هنگام خواندن فیلم‌نامه گریه‌ام گرفت. 

این بازیگر تصریح کرد: با توجه به تجربه‌ی همکاری‌ام با "رضا عطاران" همیشه ارتباط متقابل من با او مایه‌ی خنده مخاطبان شده و به طور قطع می‌گویم که در جشنواره فیلم فجر امسال" رضا عطاران" (بازیگر) مهراب قاسم خانی (فیلم‌نامه نویس) و کمال تبریزی(کارگردان) مورد توجه قرار خواهند گرفت.

رهنما عنوان کرد: برای من از همه جوایز دیگر مهمترین افتخار کسب جایزه بهترین فیلم از نگاه مخاطبان است و امیدوارم این موفقیت را کسب کنیم.

رهنما بیان کرد: سینمای امروز ما نیازمند حضور کارگردانان و فیلم‌نامه نویسان پیشکسوت و جوان در کنار یکدیگر برای رسیدن به سینمای موفق سال‌های "هامون" و "نرگس" است.

وی خاطرنشان کرد: همیشه به ثبات مدیریت‌ها اعتقاد داشته‌ام زیرا در این صورت ایده‌ها و قانون مداری‌ها نیز ثابت می‌شود و همه در یک خط حرکت می‌کنند و امیدوارم با حضور "رضا داد" اتفاقات خوشایندی برای سینمای ما رخ دهد.

انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.