تماشاگران نمایش‌های سی و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر از از تراکت های دست نویس جشنواره امید استقبال کردند.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جشنواره سراسری "امید"، گروه اجرایی پنجمین دوره جشنواره سراسری امید در حاشیه اجراهای جشنواره بین المللی تئاتر فجر به معرفی و تبلیغات جشنواره سراسری امید پرداختند که در این تبلیغات طی خلاقیتی تراکت های دستنویس را جایگزین تراکت های چاپی معمول کرده که این تراکت های دستنویس با استقبال تماشاگران تئاتر مواجه شد.

همچنین اعضای تیم اجرایی جشنواره امید، روز شنبه 5 بهمن ما در چهارمین دوره بازار تئاتر ایران حضور به هم رسانده و این جشنواره را به گروه های ایرانی و مهمان های خارجی جشنواره معرفی کردند.
این گزارش می افزاید؛ تیزر تبلیغاتی پنجمین دوره جشنواره سراسری امید نیز تحت عنوان "اشک ها و لبخندها" با حضور مردم کوچه و بازار ساخته شد.

اساتید دانشگاه، دانشجویان، بازنشستگان، دستفروشان، روحانیون، کتابفروش‌ها، بچه مدرسه‌ای‌ها، کنکوری‌ها و خردسالان ازجمله اقشاری هستند که مقابل دوربین رفتند تا شانس خود را یک بار هم که شده برای بازیگری امتحان کنند.

شایان ذکر است؛  بنیان‌گذار این جشنواره "پیام دهکردی" است و دبیری پنجمین دوره این رویداد را "افسانه ماهیان" برعهده دارد. این جشنواره با حمایت وزارت  فرهنگ و ارشاد اسلامی پانزدهم اسفند ماه سال جاری هم‌زمان با "روز درختکاری" کار خود را به مدت یک هفته در تالار هنر آغاز می‌کند.

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار