رضا شاهرودی پیشکسوت پرسپولیس گفت: زمانی که رویانیان روی کارآمد گفت تا آخرین لحظه در کنار پرسپولیس خواهم ماند اما نماندند و رفتن وی در این برهه زمانی موجب بحران پرسپولیس شد.

رضا شاهرودی پیشکسوت پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد بازی روز گذشته پرسپولیس – فولاد خوزستان بیان کرد: بازی دیروز خوب بود پرسپولیس تنها به دلیل قرعه‌ بد نتیجه را واگذار کرد بهترین و بزرگترین تیم‌های دنیا هم امکان دارد در پنالتی بازی را واگذار کنند.

شاهرودی دلیل وضعیت بد در حال حاضر سرخ پوشان را چنین بیان کرد: زمانی که رویانیان مدیرعامل پرسپولیس شد اعلام کرد تا آخر کار در کنار این تیم خواهد ماند اما چنین نشد و در میانه راه پرسپولیس را ترک کرد این کار موجب پایین آمدن روحیه بازیکنان شد استعفای رویانیان به صلاح پرسپولیس نبود و در حال حاضر جمع‌وجور کردن پرسپولیس کار بسیار مشکلی میباشد.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد انتخاب شدن علی‌پروین به عنوان مدیریت سرخپوشان بیان کرد: کار پروین بسیار سخت است و بیرون آوردن پرسپولیس از بحران به این آسانی‌ها نمی‌باشد و الان مثل زمان گذشته نیست که پروین به بازیکنان می‌گفت با غیرت بازی کنید ودر جواب چشم می‌شنید الان باید پول داشت تا موفق بود.

مربیان باید بدانند چگونه از بازیکنان استفاده کنند مربی که نداند نمی‌تواند موفق باشد کسی مثل شریفات که دیروز بازی موفقی را انجام داد در استقلال موفق نبود زیرا قلعه نویی نمی‌دانست چگونه از این بازیکن استفاده کند ولی فرکی میداند و یا قاضی در پرسپولیس به همین دلیل موفق نبود و در حال حاضر در استقلال چنان موفق است که آرش برهانی را نیمکت نشین کرده است.
انتهای پیام/

برچسب ها: پرسپولیس ، قرعه ، وگذار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار