مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه شهید رجایی با بیان اینکه دهه مبارک فجر یادآور وحدت ملت ایران است، گفت: به مناسبت این ایام از حجت الاسلام "سید محمود نبویان" نماینده مجلس اسلامی دعوت کردیم تا در برنامه ویژه این ایام سخنرانی کند، اما هنوز قطعی نیست.

"محمدعلی اسلامی" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه یوم‌الله دهه فجر یادآور وحدت ملت ایران است، گفت: امام خمینی(ره) بنیان‌گذار تفکر انقلابی در مردم بودند که با ایجاد روحیه مبارزه با  استکبار در آن‌ها، موجب شکل‌گیری انقلاب اسلامی شدند.

وی با بیان اینکه حفظ آرمان‌های انقلاب مهم‌ترین اولویت نظام جمهوری اسلامی ایران است، اظهار داشت: دانشجویان دانشگاه شهید رجایی روز 17 بهمن‌ماه برای بیعت با امام راحل، در مرقد بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضور می یابند.

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه شهید رجایی با بیان اینکه جایگاه دین و اسلام در انقلاب ما بسیار ویژه و حائز اهمیت است، تصریح کرد: به مناسبت دهه فجر از حجت الاسلام"سید محمود نبویان" نماینده مجلس اسلامی دعوت کردیم تا در برنامه ویژه این ایام سخنرانی کند، اما هنوز قطعی نیست.

اسلامی با تأکید بر اینکه راهپیمایی 22 بهمن مشت محکمی بر دهان مستکبران جهان است، خاطرنشان کرد: دانشجویان دانشگاه شهید رجایی با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن هم‌بستگی خود را با اقشار ملت ایران در مبارزه با استکبار ثابت می‌کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار