نیرو‌های ارتش سوريه مانع ورود تروريست‌ها از لبنان به حومه القصير شد ودر این عملیات شماری از آنها را به هلاکت رساندند و زخمي کردند.

 به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از تلويزيوني سوريه، منابع نظامي سوريه اعلام کردند ارتش اين کشور در حمص با همکاری نيروهاي مرزي توانستند جلوي تروريست هايي را که قصد داشتند از لبنان وارد حومه جنوبي القصير در سوريه شوند بگيرند و شمار زيادي از آنها را در جريان تلاش براي ورود از لبنان به اين منطقه به هلاکت برسانند يا زخمي کنند. اين افراد قصد داشتند از مناطق حواره و البشاشه و نعيمات وارد سوريه شوند.

به گفته منابع نظامي، نيروهای ارتش سوريه به مواضع سرکرده هاي افراد مسلح و انبارهاي سلاح و مهمات آنها در حومه تلکلخ حمله کردند و شماري از آنها را به هلاکت رساندند. 

"معين درغام " خبرنگار اين شبکه در گزارشي با اشاره به عمليات ويژه نيروهاي مسلح سوريه عليه مواضع و مخفيگاه هاي تروريست ها در زاره و مناطق اطراف آن در حومه تلکلخ گفت: در اين حملات شمار زيادي از آنها به هلاکت رسيدند و چندين انبار مهمات و سلاح نيز منهدم شد. افراد مسلح از اين سلاح ها براي حمله به اهالی روستاهای مجاور استفاده  می‌کردند. 

يکي از شهروندان اهل اين منطقه به خبرنگار تلويزيون سوريه گفت: از ارتش مي خواهيم ما را از دست افراد مسلح نجات دهد. آنها هر روز به ما حمله مي کنند.
 
يکي ديگر از اهالي گفت: ما به سبب وجود تک تيراندازها نمي توانيم در اينجا به راحتي تردد کنيم. 

همچنین يکي از کودکان اهل منطقه نيز گفت: وقتی مي خواهيم به مدرسه برويم تک تيراندازها به ما تيراندازي مي کنند. 

يکي از نيروهاي ارتش نيز گفت ما 24 ساعته در اينجا در کمين افراد مسلح هستيم و با آنها مقابله مي کنيم. 

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار