پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با توجه به کسب افتخارات فراوان برای پرسپولیس توسط پروین باید اعلام کنم که باشگاه پرسپولیس متعلق به علی پروین است.

ناصر ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: علی پروین در تمام مدت مدیرعاملی خود باشگاه پرسپولیس، این تیم را با چنگ و دندان نگه می‌داشت اما اکنون با مشکلات تیم فوتبال پرسپولیس علی پروین باید نسبت به گذشته مدیریت خود را قوی‌تر کند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه افزود: پروین باید علت جدایی بازیکنان را از تیم بررسی کند و آنها را برطرف کند.

وی عنوان کرد: اوضاع نابسامانی در فوتبال ایران بیداد می‌کند، قبل از انقلاب به دلیل خصوصی بودن باشگاه‌ها عملکردشان بهتر بود اما بعد از انقلاب به دلیل دولتی شدن مشکلات مالی بیداد کرد و ثمره آن این اوضاع بی‌سامان است.

ابراهیمی تصریح کرد: اگر همه مسئولان بازیکنان و هواداران پشت پروین را خالی نکنند بدون شک پروین می‌تواند این تیم را از حواضی بیرون آورد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص تغییر مدیریت‌های این تیم گفت: از سال 80 تا 92 باشگاه پرسپولیس تاکنون 12 تا 13 مدیرعامل خود را عوض کرده است که این اقدامات نشان دهنده اوضاع ناسامان تیم فوتبال پرسپولیس است و از این جا به جایی‌ها هم خود مدیرعاملان خسته می‌شوند.

ابراهیمی افزود: برای مدیرعاملی باشد افرادی که متعلق به ورزش هستند روی کار بیایند تا از بحران‌ها و تنش‌ها خسته نشوند و با برنامه‌ریزی صحیح مشکلات را حل کنند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص کسب سهمیه آسیایی توسط پرسپولیس بیان داشت: با توجه به شرایط فعلی تیم پرسپولیس و باخت‌های اخیرش کسب سهمیه آسیایی توسط این تیم سخت به نظر می‌رسد.

ابراهیمی در پایان با اشاره به عملکرد تیم فوتبال پرسپولیس در مقابل تیم فولاد در جام حذفی گفت: پرسپولیس از هیچ کدام از موفقیت‌های خود به درستی استفاده نکرد و بسیار بازی نامطلوبی را به نمایش گذاشت البته این تغییر مدیریت‌ها و طلبکار بودن بازیکن‌ها در کاهش روحیه آن‌ها تاثیر گذاشته و می‌گذارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۹:۴۲ ۰۸ بهمن ۱۳۹۲
نمیدونستم پرسپولیس ارث پدری پروینه. خوب شد شما ما رو آگاه کردی.
Iran (Islamic Republic of)
مازیار
۱۸:۱۳ ۰۸ بهمن ۱۳۹۲
البته احتمالا متعلق به شماست که اینگونه آن را بذر و بخشش میکنید
آخرین اخبار