عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: علی پروین تا پایان فصل سیزدهم مسئولیت تیم را بر عهده دارد بعد از پایان لیگ سیزدهم تصمیم نهایی در مورد مدیرعامل تیم پرسپولیس گرفته می‌شود.

محمد جمشیدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: به هر حال پروین توانایی اداره پرسپولیس را تا پایان فصل دارد، به خاطر همین وی را انتخاب کردیم.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد ملاقات پروین با شهردار تهران بیان داشت: من از این موضوع اطلاعی ندارم اما حمایت شهرداری از تیم پرسپولیس می‌تواند به نفع تیم باشد.

وی در خصوص وضعیت منتقمی و شیرینی قائم مقام و سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس عنوان داشت: پروین مسئولیت تیم را برعهده دارد و وی در مورد این 2 نفر تصمیم‌گیری خواهد کرد، منتقمی کاربلد است و تجربه بالایی در مدیریت دارد به نظرم حضور منتقمی در باشگاه پرسپولیس یک نعمت است.

جمشیدی اظهار داشت: علی دایی مسئول تعیین سرپرست تیم است، براین اساس این مربی تشخیص می‌دهد که شیرینی در باشگاه بماند یا نماند.

وی درباره توقیف خودروهای بازیکنان پرسپولیس بیان داشت: من از این موضوع اطلاع چندانی ندارم تا درباره‌اش صحبت کنم.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره بدهی باشگاه پرسپولیس بیان داشت: رویانیان گزارش مالی باشگاه پرسپولیس را داده است، براین اساس قرار است پروین وضعیت مالی باشگاه را سروسامان دهد.

جمشیدی در پایان خاطرنشان کرد: پرسپولیس جام حذفی را از دست داده اما من خوشبین به شش بازی باقیمانده هستم به هر حال امیدوارم پرسپولیس نتایج لازم را در هفته‌های پایانی لیگ برتر بگیرد و یک جام را به دست آورد.

انتهای پیام/

برچسب ها: توانایی ، پروین ، پرسپولیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار