دبیر فدراسیون تیراندازی گفت: برای مسابقات آسیایی کره 2014 اهداف پردازی پیش بینی می‌کنیم 7 مدال بدست آوریم که محقق شدن آن به امکاناتی که فراهم می‌شود بستگی دارد.

احمدرضا حقیقت در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: اردو تیم‌ها از هفته پیش در چهار رشته تراپ بانوان و آقایان و تراپ دوبل بانوان و آقایان شروع شده است در این اردو 15 ورزشکار خانم و آقا در اردو هستند.

وی اضافه کرد: افسری مربی تراپ دو بانوان و تراپ آقایان را رجایی عهده‌دار است.

وی اظهار داشت: طبق برنامه‌ای که امسال ارائه شده اگر ورزشکاران مربی شخصی داشته باشند 
این اجازه به آنها داده خواهد شد که مربی شخصی‌شان در تمرین آنها را هم یاری کنند و با آنها تمرین کنند.

وی بیان داشت: این دوره از مسابقات آخر شهریور برگزار خواهد شد .

حقیقت ادامه داد: ما در سال گذشته به قهرمانی آسیا نزدیک شدیم و تراپ دوبل به مقام چهارم دست یافتیم بانوان در تراپ تا کنون 3 بار مقام تیمی آسیایی و دو مقام انفرادی کسب کرده‌اند و در تراپ دوبل آقایان هم عزیزیان مقام چهارم انفرادی را کسب کرده است.

وی اظهار داشت: به دلیل بهتر عمل کردن بانوان امیدمان در تراپ بانوان بیشتر است و ورزشکاران ما با توجه به ظرفیت روحی و روانی بالایی که دارند شانس کسب مقام در این مسابقات را خواهند داشت .

دبیر فدراسیون تیراندازی بیان کرد: ورزشکاران ظرفیت فنی بالایی دارند و رکوردهای خوبی در تراپ آقایان و بانوان داریم.

وی افزود: تمامی فدراسیون‌ها با مشکلات مالی روبرو هستند اما به ما این وعده داده شده که مشکلات را برطرف کنند.

وی ادامه داد: خوشبختانه مشکل‌ها در رابطه با فشنگ تقریبا حل شده است ما تا زمانی که فشنگ‌های داخلی کیفیت داشته باشند از تولید داخل استفاده می‌کنیم اما اگر با کمبود کمیت و کیفیت و سایر همراه باشند به طور قانونی این اجازه به ما داده شده است که از فشنگ خارجی استفاده کنیم.

وی در رابطه با بهتر عمل کردن جوانان نسبت به بزرگسالان در تیراندازی گفت: بزرگسالان سابقه طولانی در این رشته ندارند و از سال 85 شروع به کار کرده است و سابقه طولانی نداریم.

وی خاطر نشان کرد: ما روی جوانان چند سالی است که سرمایه گذاری کردیم و ورزشکاران ما از لحاظ فیزیکی نسبت به تیم‌های دیگر آسیایی بهتر هستند.

حقیقت در پایان اشاره کرد: ما در سال گذشته سه مدال آوردیم و برای امسال تخمین می‌زنیم در تیراندازی 7 مدال کسب کنیم که محقق شدن آن امکاناتی در اختیار ما می‌گذارند شرایط تیمی و انفرادی تمرین ورزشکاران و عوامل دیگر بستگی دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار