نائب رئیس هیئت ورزش های همگانی آبادان از استقبال بی نظیر شهروندان از سومین دوره لیگ فوتسال محلات خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان؛ محمود تیلا در گفتگویی خبری با اشاره به آغاز دور نهایی این مسابقات از پنجم بهمن ماه جاری گفت: به مناسبت سی و پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی این دوره از مسابقات تحت عنوان "جام 35" در حال برگزاری است.

به گفته وی مرحله مقدماتی این دوره از مسابقات با نام نویسی 61 تیم و آغاز رقابت‌ها از دوم آذر ماه تا هفته پایانی دی ماه امسال انجام شد که در این مرحله 150 بازی انجام و 941 گل نیز رد و بدل شد.

نائب رئیس هیئت ورزش های همگانی آبادان میانگین گل های زده شده در هر دیدار را 2/6 گل عنوان کرد و افزود: در گروه بندی مرحله نهایی در گروه اول، تیم های شهید تندگویان، شهید دهدارپور، شهدای جمشیدآباد 3 و شهدای شطیط 3 و در گروه دوم تیم‌های شهید بادفر، شهید رهبر و شهدای جمشیدآباد 1 جای گرفتند.

تیلا اظهار کرد: دیدار فینال این مسابقات روز 20 بهمن ماه جاری به طور زنده از سیمای مرکز آبادان پخش می شود که این حرکت خود باعث ایجاد شور و نشاط مضاعف در بین تیم‌ها می‌شود.

وی از تنوع جوایز تیم‌های اول تا سوم این دوره از مسابقات در رقابت‌های امسال خبر داد و تصریح کرد: این کار در جهت ایجاد انگیزه مضاعف تر میان تیم‌ها صورت می گیرد./ز


برچسب ها: لیگ ، فوتسال ، آبادان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.