رئیس کارگروه مساجد و هیئات مذهبی ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی کاشان از برگزاری آیین پرده خوانی در این شهرستان با موضوع روایتگری انقلاب خبر داد.

حجت الاسلام سید عبدالصاحب حسینی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان گفت: این آیین در قالب 10 برنامه با حضور راویان انقلاب طی ایام الله دهه فجر پس از اقامه نماز مغرب و عشا در مساجد این شهرستان برگزار می شود.

وی تصریح کرد: روایت انقلاب در قالب برنامه های هنری آن هم با شیوه هنرهای آیینی علاوه بر جذابیت بیشتر تاثیر گذاری بهتر و سازنده تری بر افراد بویژه نسل کودک و نوجوان دارد.

به گفته وی،برگزاری محافل انس با قرآن و کرسی های تلاوت، اجرای گروه های هم خوانی در مساجد،مشارکت هیات های مذهبی در مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، برپایی ایستگاه های صلواتی در مسیرهای راهپیمایی، گردهمایی ائمه جماعات و مسوولان هیات مذهبی، همایش مبلغان و مبلغات از دیگر برنامه های کارگروه قرآنی و هیات مذهبی ستاد دهه فجر در کاشان به مناسبت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این شهرستان است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان در ادامه با اشاره به نشست اعضای ستاد دهه فجر کاشان در خصوص تعیین مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن و مقصد نهایی تمرکز و تجمع این راه پیمایی در کاشان افزود:امسال تغییر مقصد نهایی به میدان جهاد کاشان و افزایش مبادی حرکت از مسیرهای اصلی این شهرستان پیش بینی شده است.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به انتخاب مبادی اصلی حرکت راه پیمایی از مسیرهای چهار راه آیت الله کاشانی، میدان حضرت ولی عصر(عج)، ناجی آباد و لتحر به طرف میدان جهاد کاشان تصریح کرد: انتخاب این مسیرها و مقصد نهایی در میدان جهاد کاشان فردا در نشست مسئولان کارگروه ها ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی کاشان در فرمانداری این شهرستان تصویب و نهایی می شود.

به گفته وی، در سالهای گذشته مبادی حرکت راه پیمایی و تجمع نهایی مقصد فقط از محل مسجد و مدرسه آقابزرگ کاشان و میدان کمال الملک این شهرستان بوده است که امسال این مسیرها افزایش و مقصد نهایی به میدان جهاد تغییر پیدا می کند./ش


انتهای پیام

برچسب ها: اصفهان ، کاشان ، ایین ، پرده ، خوانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.