نماینده مردم بهشهر،نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت : استفاده از اعتبارات ملی و به کار بستن توانمندی های استانی و شهرستانی برای حل کمبودها و مشکلات منطقه ضروری است .

احمدعلی مقیمی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ساری افزود در شرایطی که از ابتدای سال تاکنون بودجه های تصویب شده شهرستانی پرداخت نشده ، با استفاده از اعتباراتی جذب شده کشوری ، مانع از توقف اجرای این طرح ها و پروژه ها شدیم .

وی بیان کرد : یکی از طرح هایی که تاکید فراوانی بر اجرای آن وجود دارد ، استفاده صحیح از ظرفیت های گردشگری موجود در شهرستان است .

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی افزود : یکی از مکان های بسیار زیبا و دارای قابلیت فراوان در بهشهر ، چشمه عمارت از بناهای متعلق به دوران صفویه است که تاکنون آن گونه که انتظار می رفت از آن استفاده نشده است .

مقیمی ادامه داد : تلاش برای بازسازی این مکان تاریخی با اولویت حفظ و نگهداری صحیح آن ، باید برنامه اصلی مدیران باشد و در کنار آن طرح های مورد نظر در اطراف آن اجرا شود . نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی بر حل مشکلات مردم حاشیه شهرها تاکید کرد و گفت : مسوولین شهری به خصوص شهرداری و شورای شهر باید رسیدگی به کمبودهای مردم این مناطق را در اولویت کاری خود قرار دهند.

انتهای پیام ///

برچسب ها: اعتبار ، ملی ، بهشهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.