مدیرکل راه آهن شمال، بازسازی قطار مسافری ساری - مشهد و تجهیز گذرگاههای همسطح به راهبند برقی را از مهمترین اقدامات انجام شده در حوزه این اداره کل برشمرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ساری ، یوسف گران پاشا در تشریح برنامه های دهه فجر راه آهن با اشاره به جابجایی روزانه شش هزار مسافر در راه آهن شمال، برنامه های در دست اقدام و اجرا شده این اداره کل برای ارائه خدمات بهتر به مسافران را تشریح کرد.

وی بازسازی، قطار مسافربری ساری - مشهد را از جمله اقدامات بیان کرد و گفت: این طرح توسط شرکت وانیل ریل اجرا شده است.

به گفته گران پاشا، تعویض کف پوش، تعویض، رنگ آمیزی بدنه داخلی واگن، بهسازی و رنگ آمیز سروری های بهداشتی و ... از جمله اقداماتی بود که در راستای نوسازی قطار مسافری ساری - مشهد انجام شده است.وی عنوان کرد: چهار تخته قطار درجه یک در مسیر ساری - مشهد به صورت یک روزدرمان فعالیت دارند.

مدیرکل راه آهن شمال، تجهیز گذرگاههای همسط راه آهن به راهبند برقی را از دیگر طرح های بیان کرد و گفت: تاکنون تعداد هفت گذرگاه همسطح راه آهن شمال مجهز به راهبند برقی شده است.

وی اعتبار تجهیز گذرگاههای همسطح به راهبند برقی را حدود پنج میلیارد ریال اعلام کرد.

نورالله داداشی معاون توسعه مدیریت و منابع راه آهن شمال نیز، به صدا دراوردن سوت قطارها در روز 12 بهمن، سرکشی از پایگاههای مقاومت، دیدار با خانواده های معظم شهدای راه آهن شمال، برپایی ایستگاههای صلواتی و برگزاری مسابقاه فرهنگی ویژه کارکنان را از جمله اقدامات و برنامه ها در دهه فجر بیان کرد.

انتهای پیام ///

برچسب ها: تجهیز ، گذرگاه ، راه آهن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.