دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت خواستار اتحاد و هم اندیشی مسلمانان در برابر دشمنان اسلام شد و گفت: علمای دین اسلام باید برای مقابله با دشمنان باهم هم اندیشی کنند.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران حجت الاسلام محمدحسن اختری با تاکید بر اینکه زنده نگه داشتن یاد پیشوایان و رهبران دینی و تکریم تلاش‌ها و فعالیت‌های آنها راهنمای تاریخ امروز است، افزود: خدمت به اسلام و پیروان آن در قرآن کریم ذکر شده و مجمع به خود می‌بالد که به این امر به عنوان یکی از منویات ارزشمند مقام معظم رهبری توجه دارد.

وی با اشاره به وجود بزرگان و حاکمان دینی و اسلامی در طول تاریخ تصریح کرد: وجود این عالمان و حاکمان خود دلیلی است بر اینکه پیشوایان ما ائمه و پیروان آنها از روز نخست به دنبال حکومت اسلامی بودند.

دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت با اشاره به اینکه در مازندران بیش از 1300 امامزاده وجود دارد ، اظهار داشت: شناخته شدن این امامزادگان نیاز به پرداختن به مقام آنها دارد.
اختری با بیان اینکه اسلام و مسلمین دشمنان زیادی در مقابل دارند بیان کرد: علمای دین اسلام باید برای مقابله با دشمنان با هم هم اندیشی کنند.
وی خاطر نشان کرد: بزرگان دین اسلام در کشورهایی مانند یمن و بحرین در راه ترویج اسلام و قرآن به آیین اسلام عمل می‌کنند و در این راه باید وظیفه خود را سنگین ببینیم.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: مسلمان ، ضرورت ، علما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار