معاون وزیر راه و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور از محور هراز به عنوان مهمترین محور مواصلاتی به پایتخت یاد کرد و گفت: چهار خطه کردن این محور شتاب می گیرد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، علی نورزاد ˈ در بازدید طرح های در دست اجرای محور هراز گفت: از 110 کیلومتر محور هراز در محدوده مازندران حدود 40 کیلومتر در سال های گذشته ، سه خطه و چهار خطه شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی تعریض محور هراز را نشان از توانمندی مهندسین کشور دانست و اظهارکرد: روند اجرایی عملیات چهار خطه شدن محور هراز شتاب می گیرد.

نورزاد از محور هراز به عنوان یکی از پرترافیک ترین راههای کشور نام برد و بیان کرد: نظارت و پیگیری بر اجرای تعریض محور هراز با جدیدیت در وزارت راه و شهری سازی دنبال می شود.

نورزاد خواستار بهره گیری مناسب از توان بخش خصوصی در اجراهای طرح ها شد و خاطر نشان کرد :مشارکت بخش خصوصی در اجرای طرح های زیر ساختی می تواند سهم ارزنده ای در شکوفایی و رشد همه جانبه کشور داشته باشد.

وی با اشاره به اهمیت تامین اعتبارات مورد نیاز برای اتمام تعریض محور هراز ، گفت: تعریض محور همزمان با تردد خودروهاست و کاربران جاده ای و مردم شریف کشور می توانند پیشرفت فیزیکی و رو به رشد عملیات اجرایی را از نزدیک لمس کنند.

علی اسد مدیرکل راه و شهرسازی مازندران نیز با اشاره به محدودیت ها و چالشهای موجود در روند اجرایی طرح تعریض محور هراز گفت: همت و غیرت به همراه تلاش و کوشش تمامی دست اندرکاران برای اتمام پروژه مذکور ستودنی است.

اسد بیان کرد: تردد بالای خودرو و فراهم نبودن انسداد کامل محور ،کمبود مصالح ، شرایط خاص آب و هوایی و جغرافیایی منطقه ( کوهستانی بودن ) و همچنین آزادسازی اراضی و جابه جایی شبکه های تاسیساتی از جمله دلایل کند شدن فعالیت پیمانکاران است.

وی ابراز امیدواری کرد : خوشبختانه با توجه به حضور مهندسان متعهد و کار آزموده در محل طرح ، امید است تا هرچه زودتر شاهد بهره برداری نهایی از طرح باشیم./ش ک

برچسب ها: شتاب ، محور ، هراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.