رئیس فدراسیون شمشیر بازی گفت: تیم سابر کشورمان هفته آینده به مسابقات جام جهانی ایتالیا و اسپانیا اعزام می شوند.

فضل ا... باقرزاده، رئیس فدراسیون شمشیر بازی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت:  در چارچوب مسابقات آسیایی اینچوآن کره‌ی جنوبی، شمشیر بازان را جهت شرکت در مسابقات جام جهانی اسپانیا و ایتالیا اعزام می کنیم تا  بتوانند امتیاز خود را  برای شرکت در دیگر مسابقات افزایش دهند.
 
وی ادامه داد: به دلیل فاصله یک هفته ای مسابقات جام جهانی ایتالیا و اسپانیا، طوری برنامه ریزی  کردیم تا شمشیر بازان بتوانند در هر دو مسابقه شرکت داشته باشند.
 
باقرزاده تصریح کرد:3 شمشیر بازها پیش از این در مسابقات جهانی ایتالیا شرکت کردند علی یعقوبیان توانست از مرحله مقدماتی صعود کرد و به استراحت خورد.
 
رئیس فدراسیون شمشیر بازی اذعان داشت: یعقوبیان در مرحله بعد به قرعه رژیم اشغالگر قدس  خورد که از مسابقه انصراف  داد آسادوریان به عنوان ناظر مسابقات جام جهانی ایتالیا تلاش بسیاری انجام داد تا نماینده کشورمان به قرعه‌ی رژیم اشغالگر قدس برخورد نکند اما متاسفانه به قرعه‌ی این رژیم خوردیم.
 
وی در مورد عملکرد بازیکنان تیم ملی افزود: تمام بازیکنان تلاش خود را  انجام دادند تا خوب ظاهر شوند.
 
محمدرضایی دیگر نماینده کشورمان  نیز توانست در دور مقدماتی با 5 برد به مرحله حذفی راه پیدا کند، می در مرحله بعد  مغلوب حریفی از روسیه شد.
 
وی تاکید کرد: اگر شمشیر باز روسی بازی خوبی ارائه  نمی کرد الان بازیکن ما می توانست  در چهار نفر برتر جهان قرار می گرفت و شانس  مدال آورانش بالا بود.
 
باقر زاده بیان داشت: طاهرعاشوری  از مرحله مقدماتی صعود کرد اما در بخش حذفبی به حریفش باخت.
 
رئیس فدراسیون شمشیر بازی تاکید کرد: آنچه که برای فدراسیون اهمیت دارد این است که شمشیر بازان بتوانند در تمام مسابقات حضور پیدا کنند و علاوه بر کسب تجربه، بتوانند امتیاز خود را افزایش دهند تا کارشان در مسابقات آسیایی  اینچوآن کره جنوبی آسان شود.
 
باقرزاده ادامه داد: وجود تمام مشکلات مالی نگذاشتیم خدشه ای به برنامه های فدراسیون  و اعزام های  تیم ملی وارد شود من فکر می کنم مشکلات ملی در  تمام فدراسیون های ورزشی وجود داشته باشد اما آنچه که مهم است این است که  برنامه ها و اهداف فدراسیون به طور دقیق اجرا و عملی شود تا به بازیکنانمان لطمه ای وارد نشود.
 
باقرزاده خاطر نشان کرد: شرکت در مسابقات داخلی و مدال آوری پلی برای ورود شمشیر بازان به مسابقات آسیایی است.
 
انتهای پیام/
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار