عصر امروز در پی بی‌احتیاطی راننده بیل مکانیکی که در حال حفاری بود، لوله گاز شهری دچار شکستگی و پس از دقایقی منفجر شد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران؛ دقایقی قبل کارگرانی که برای حفاری طرح "اگو" در بلوار پیروزی شهر مشهد مشغول به فعالیت بوده‌اند،‌به دلیل بی احتیاطی در حین کار باعث برخورد بیل مکانیکی با لوله گاز در یکی از خیابان‌های شهر شدند،‌ شدت برخورد به حدی بود که پس از این اتفاق منجر به شکستگی لوله گاز و نشت شدید گاز گردید.

شدت نشت گاز  پس از دقایقی منجر به انفجار و آتش سوزی خط لوله گاز گردید و در پی آن آتش به منازل اطراف سرایت کرد.

مهدی رضایی مدیر حوزه‌‌ی شماره 2 آتش نشانی شهر مشهد با تأئید این خبر به خبرنگار ما گفت:‌ با اطلاع اهالی محل به آتش نشانی مبنی بر انفجار توأم با آتش سوزی و حساسیت موضوع بلافاصله آتش نشانان و گروه‌های نجات از چهار ایستگاه به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد:‌ با حضور گروه‌های نجات و اطفای حریق ابتدا ساکنین منازلی که در محل حادثه بودند از منازل خود تخلیه و به مکان امن انتقال داده شدند و عملیات مهار آتش آغاز شد.

وی افزود:‌ با هماهنگی ستاد فرماندهی آتش نشانی از عوامل اتفاقات آب ،‌برق‌ و گاز درخواست حضور در محل شد تا با قطع‌ انشعابات از وقوع حادثه دیگری جلوگیری کنند که خوشبختانه پس از دقایقی عملیات،‌ آتش مهار و از سرایت آن به واحدهای مسکونی جلوگیری بعمل آمد.

این مقام مسئول در آتش نشانی شهر مشهد خاطر نشان کرد: در این آتش سوزی قسمتی از یک واحد مسکونی دو طبقه بطور کامل در آتش سوخت و قسمت‌های دیگر دچار دودگرفتگی شدید گردید.

گفتنی است رضایی از بیان میزان و جزئیات بیشتر این حادثه خودداری کرد.

گزارش خبرنگار حاضر در محل ما حکایت از این دارد که چهار نفر از ساکنین منزلی که دچار آتش سوزی شده ،‌ دچار استرس و وحشت شدید شده بودند که با حضور عوامل اورژانس در محل درمان و خوشبختانه نیاز به اعزام به بیمارستان نداشتند.

این گزارش می‌افزاید: گاز منطقه وقوع حادثه هم اکنون قطع و عوامل  شرکت گاز در حال ترمیم خط لوله آسیب دیده هستند.

















انتهای‌پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار