نظامیان رژیم صهیونیستی دست‌کم 30 جوان فلسطینی را در شمال رام الله درکرانه باختری رود اردن زخمی کردند .

 به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران   دهها تن از ساکنان اردوگاه الجلزون در شمال رام الله در اعتراض به جنایت های رژیم صهیونیستی  به  ویژه شهادت محمد مبارک جوان  20 ساله ،  بعد از ظهر دیروز در ورودی اصلی این اردوگاه تظاهرات کردند .


 تظاهرات فلسطینیان در اردوگاه  الجلزون به درگیری شدید با  نظامیان صهیونیست کشیده شد .


شاهدان گفتند نظامیان اشغالگر برای متفرق کردن فلسطینیان معترض به طرف آنان گلوله های جنگی ، پلاستیکی و گاز اشک آور شلیک و دست کم 30 جوان را زخمی کردند .

 شاهدان افزودند معاذ مشعل خبرنگار خبرگزاری اناتولی  ترکیه هم  در حملات دیروز  ارتش رژیم صهیونیستی زخمی شد و دهها فلسطینی دیگر هم بر اثر استنشاق گاز سمی دچار خفگی شدید شدند .
محمد مبارک جوان  20 ساله فلسطینی چهارشنبه گذشته به ضرب گلوله  نظامیان صهیونیست نزدیک اردوگاه  الجلزون به شهادت رسید .

به گزارش خبرگزاری الرساله  نت از رام الله ،شاهدان گفتند جوانان فلسطینی در اعتراض به جنایت های نظامیان اسرائیل به طرف آنان سنگ و بطری های آتش زا پرتاب کردند و لاستیک  های خودروها را آتش زدند .

ارتش اسرائیل دیروز همچنین تظاهرات هفتگی فلسطینیان را در غرب  رام الله سرکوب کرد. 

 تظاهرات  فلسطینیان در محکومیت اقدام اسرائیل در ساخت دیوار نژادپرستانه و توسعه شهرک سازی در اراضی اشغالی فلسطین جمعه هر هفته پس از اقامه نماز جمعه در دو شهرک بلیعن و  نبی صالح در غرب رام الله برگزار می شود .


نظامیان اسرائیلی دیروز هم به تظاهرات مسالمت آمیز  فلسطینیان در این دو شهرک یورش بردند و به طرف آنان گلوله های پلاستیکی ،گاز اشک آور و بمب های صوتی شلیک کردند .





انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار