نماینده مردم سوادکوه، سوادکوه شمالی، قائمشهر، جویبار و سیمرغ در مجلس با اشاره به برنامه‌ریزی مناسب برای برگزاری مراسم حماسه 7 اسفند شیرگاه گفت: رئیس مجلس شورای اسلامی سخنران حماسه 7 اسفند شیرگاه سوادکوه شمالی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، هادی حسینی افزود: حجت‌الاسلام محمدمهدوی امام جمعه شیرگاه آغازکننده مراسم گرامیداشت هفت اسفند شیرگاه بوده است و این مراسم باید هر سال بهتر از سال گذشته برگزار شود.

نماینده سوادکوه، سوادکوه شمالی، قائمشهر، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با یادآوری واقعه حماسه هفت اسفند شیرگاه، افزود: حماسه هفت اسفند شیرگاه باید در عرصه‌های نوشتاری و رسانه‌ای و عمومی منعکس شود.

وی با تاکید بر اینکه گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به منظور الگوگیری برای نسل آینده مورد استفاده قرار گیرد، خاطرنشان کرد: کسانی که حماسه هفت اسفند شیرگاه را به وجود آورده‌اند و آن را لمس کرده‌اند باید ابعاد آن را برای مردم تبیین کنند.

حسینی با بیان اینکه در حماسه هفت اسفند شیرگاه دو شهید تقدیم انقلاب شده است، گفت: در واقعه هفت اسفند توسط منافقان حبس شده بودم و مردم تمام‌کننده ماجرا بودند و منافقان با فریادهای مردم شیرگاه فرار کردند.

نماینده سوادکوه و قائمشهر در مجلس شورای اسلامی به رایزنی خود برای حضور رئیس مجلس شورای اسلامی ایران به عنوان سخنران حماسه هفت اسفند شیرگاه اشاره کرد و 'گفت: قول حضور علی لاریجانی در سخنرانی حماسه هفت اسفند شیرگاه اخذ شده است و اگر برنامه از پیش تعیین‌نشده‌ای برای رئیس مجلس پیش نیاید حضورشان قطعی است./ش


برچسب ها: حضور ، مجلس ، سوادکوه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.