عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین با اعلام برگزاری "مجمع عمومی" جام در تیرماه 93، گفت: پذیرفتن کاندیدایی و دبیرکلی از سوی باهنر به نوعی ایثار است.

"نعمت‌الله توان" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با اعلام اینکه هفته اول تیرماه 93 مجمع عمومی "جامعه اسلامی مهندسین" برگزار می‌شود، اظهار داشت: مجمع عمومی جام هر دو سال یک بار مصادف با سالروز شهادت شهید بهشتی برگزار می‌شود.
 
مسئول واحد جوانان جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به فعالیت‌های مثبت این تشکل ادامه داد: جامعه اسلامی مهندسین طی دو سال گذشته عضوگیری‌های جدیدی را انجام داده است و در استان‌های مختلف نیز شعبه دارد؛ این مکانیزیمی است که خود تشکیلات در مجمع عمومی سال گذشته تعریف کرده است.
 
عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه جدای دفاتر استانی دفاتر جدیدی را در فرمانداری‌های ویژه همچون سیرجان،‌ کاشان راه‌اندازی کردیم، یادآور شد: طی دو سال گذشته دفاتر استانی توانستند فعالیت چشم‌گیری از جمله در انتخابات ریاست جمهوری اخیر نشان دهند، که به صورت فعال و پویا برگزار شد.
 
قائم مقام واحد تشکیلات امور استانها پیرامون روند انتخاب دبیر کل گفت: مکانیزم مجموعه رای‌گیری است و در تمام این دوره‌های گذشته انتخاب دبیرکل انتصابی نبوده است.
 
وی با بیان اینکه باهنر در هر دوره با اصرار اعضا به عنوان دبیر کل انتخاب می‌شوند، تاکید کرد: پذیرفتن کاندیدایی و دبیر کلی از سوی باهنر به نوعی ایثار است.
 
عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین اظهار داشت: حزب هر دو سال یک بار مجمع عمومی سراسری با حضور اعضای رسمی تشکیل می‌دهد که در این مجمع ترکیب 5+20 متشکل از 20 عضو اصلی و 5 عضو علی البدل انتخاب می‌شوند.
 
مسئول واحد جوانان جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه 20 عضو اصلی شورای مرکزی حق انتخاب دبیر کل را دارند، بیان داشت: "محمدرضا باهنر" اگر تاکنون عملکرد مثبتی نداشت، چند دوره به عنوان دبیر کل انتخاب نمی‌شد، وی عضو هیئت موسس تشکل بوده و اعضای تشکل افتخار می‌کنند باهنر را به عنوان دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین انتخاب شود.
 
عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین، همچنین یادآ‌ور شد: افتخار مجموعه جام حضور باهنر در دبیر کلی است چرا که با حضور وی وزن مجموعه افزایش یافته و تحول خوبی در تشکل شکل گرفته است.

قائم مقام واحد تشکیلات امور استان‌هاهمچنین در پاسخ به این سوال که چقدر از فعالیت تشکیلاتی حزب جامعه اسلامی مهندسین می‌گذرد، خاطر نشان کرد: سه دهه از فعالیت مستمر این حزب می گذرد و دلیل این فعالیت مستمر و تاثیرگذار در تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌ها وجود عناصری مثل مهندس باهنر و سید مرتضی نبوی است که با هدایت و کارمدی حزب جامعه اسلامی مهندسین را مدیریت کرده‌اند و این تشکیلات به سر منزل مقصود رسیده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار