معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اعلام غیر بهداشتی بودن نمک خوراکی با نام "روازاده" که در بازار کرمانشاه توزیع شده،گفت: مردم از خرید محصولاتی که پروانه بهداشت و مجوز استاندارد ندارد، خودداری کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه


دکتر قباد محمدی گفت: با وجود همه کنترل های دقیق و پیشگیریهای معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، مشاهده شده که نمک های خوراکی در بازار وجود دارد که مقادیر زیادی فلزات زیان بار سرب و کادمیوم در آن یافت می شود.


محمدی افزود: این نوع نمک ها که با نام و برند "روازاده" پخش شده اند ممکن است هم اکنون هم در بازار وجود داشته باشد که مردم باید در هنگام خرید هوشیار باشند.


معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بیان داشت: کارخانجات تولید نمک و مواد لبنی در استان همگی دارای مجوز هستند و تحت نظارت دقیق سازمان قرار دارند، اما گاهی برخی موارد نظیر لبنیات فله ای و نمک فله ای که عموما دارای بار میکروبی بالایی هستند، مشاهده می شود.


وی تاکید کرد: توصیه ما به مردم این است که هنگام خرید حتما به پروانه ساخت و بهداشت محصول دقت کنند و از خرید محصولات بدون پروانه بهداشت و ساخت خودداری کنند./ش

برچسب ها: کرمانشاه ، مردم ، مراقب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.