جزئیات حادثه برخورد قطار با تاکسی از زبان آتش‌نشانی

در اثر برخورد یک دستگاه تاکسی با قطار تهران - مشهد دو نفر از شهروندان قرچکی کشته شدند.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، شب گذشته بار دیگر حادثه‌ای دلخراش بر اثر برخورد قطار با یک تاکسی رخ داد که در اثر این تصادف دو نفر کشته شدند و بار دیگر معضلات وجود راه آهن در شهر بر سر زبان ها افتاد.
 
در اثر برخورد قطار مسافربری تهران- مشهد با یک تاکسی در حوالی محمد آباد قرچک راننده تاکسی بر اثر شدت جراحات وارده در دم جان سپرد اما نفر دوم به بیمارستان منتقل شد.
 
فرد مصدوم به سرعت به بیمارستان 15 خرداد ورامین انتقال پیدا کرد و تیم پزشکی برای نجات وی تمام تلاش ها را به خرج دادند اما متأسفانه بر اثر شدت جراحات وارده این فرد هم کشته شد.
 
رییس آتش نشانی قرچک در گفتگو با خبرنگار ما، اظهار داشت: پس از رخ دادن این اتفاق ناگوار و پس از اطلاع مأموران آتشنشانی به سرعت نیروهای امدادی و کمک رسان در محل حضور یافته و سعی کردند تا با مدیریت حادثه، از افزایش تلفات جلوگیری کنند.
 
داود مهدی زاده افزود: هنوز علت دقیق این حادثه مشخص نشده است اما به گفته یکی از سوزن بانان ایستگاه ، عدم رعایت حریم راه آهن از سوی راننده تاکسی و برخورد شدید خودروی پشت سری با تاکسی منجر به عبور تاکسی از تیرک شد و پس از برخورد تاکسی با تیرک و شکسته شدن آن، این خودرو وارد حریم و روی ریل قطار متوقف شد که در همان حین قطار تهران مشهد با آن برخورد کرد.
 
وی ادامه داد: متأسفانه در این حادثه راننده تاکسی در دم جان خود را از دست داد و نفر دوم هم پس از انتقال به بیمارستان 15 خرداد جان به جان آفرین تسلیم کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۱۵:۰۲ ۱۳ بهمن ۱۳۹۲
منم متأسفم ولی اگه یه خورده به قوانین راهنمایی رانندگی احترام بذاریم از این اتفاقات ناگوار پیش نمیاد!تو خیلی از کشورها راه آهن از وسط شهر رد میشه! خدا رحمتشون کنه و به خونوادهاشون صبر بده!
آخرین اخبار